Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eliana schreef:Mocht er iemand nog tapijt zoeken? Uit ons oude huis hebben we het tapijt gehaald. Op te halen in Ridderkerk
Eliana schreef:Totaal rond de 80 vierkante meter. Beneden is in 4 of 5 stukken gesneden dat was beige. Afmetingen dus rond de 3x2??
BianCatjee schreef:Eliana schreef:Totaal rond de 80 vierkante meter. Beneden is in 4 of 5 stukken gesneden dat was beige. Afmetingen dus rond de 3x2??
Sorry ik heb helemaal niet gezien dat je al gereageerd had..
Ik heb besloten voorlopig nog niks te doen omdat het nog niet zeker is dat ik deze wei blijf aanhouden..
Ik heb al wel een stukje tapijt liggen maar die ligt onder mijn 400 kilo hooibaal en ik moet zeggen het word in ieder geval geen modder eromheen!
sumic schreef:[ [url=m/JKrrDq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BdYRTr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij vonden ze het wel fijn vandaag voor het eerst in hun nieuwe paddock! Het kunstgras is ook uitvoerig uitgeprobeerd.. Prince werd gefrustreerd dat hij geen enkele grasspriet kon vinden en heeft als een malloot staan graven.. maar telkens stuitte hij op het kunstgras en dat hield zich super (ik vond dat wel even spannend hoor Pff) uiteindelijk gaf hij het maar op en begon aan het hooi! Paddock zag eruit alsof er een leger mollen was geweest haha. Inmiddels alles weer egaal geharkt en op naar morgen.