Dat is ook niet erg, maar dat wil niet zeggen dat iemand die dus meerdere stallen heeft gezien (met paard) dan gelijk een negatief / dom / 'je weet genoeg' persoon is..
En gaandeweg kan een hoop veranderen, en mensen die er al 10 jaar staan die gaan ook niet vertellen of iets wel of niet goed is, want die staan er al 10 jaar dus die vinden het ook gewoon goed, anders sta je er niet al 10 jaar
Zo heb ik op een stal gestaan, hardstikke fijne stal, goed voer- en stalbeleid, paarden mochten naar buiten, mijne mocht toen niet dag en nacht van mij dus had een apart weitje met enkele andere paarden, helemaal top.
Ook buiten het weideseizoen ging alles nog goed, tot ik een keer in de paddock stond en eruit moest want iemand anders had haast. Diegene stond er al jaren, dus moest ik eruit, want zij moest erin en daar had ik het mee te doen.
Vervolgens is diegene een uur gaan rijden daarna nog en een uur gaan uitstappen buiten en heb ik staan blauwbekken in de kou om op de paddock te wachten (want met 3 kwartier fietsen om op stal te komen ga je ook niet even heen en weer in de winter) en toen ik daar m'n mond over opentrok was dat 'pech voor mij' maar
'zij stond er langer'.
Stalregelement was top, alleen jammer van de mensen..