claudiaM33 schreef:Wat je wil; fijnmazig extra large hooinet dan.......(ik dacht als wat oudere onder het jonge forumpubliek doe ik even hip met mijn slowfeeder.....)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizsz_Kitty schreef:Joyce B, in jouw schema mis ik toch echt het samenzijn van de paarden. Ze hoeven niet binnen apart te staan om te eten, dat kunnen ze ook prima samen.
Uiteindelijk zijn ze zonder baasje maar 2/3 uur per dag uit stal....
Magrathea schreef:Ligt er maar net aan wat voor stallen je hebt. Deze stallen heb je nog mega veel sociaal contact (sorry voor slechte kwaliteit foto)
[ Afbeelding ]
Paarden kunnen hier makkelijk over de rand (de kleintjes gaan op het randje staan), kunnen kroelen met elkaar, kunnen elkaar zien. Aan de andere kant is nog zo'n rij, daar zijn de schotten wat hoger met een laag stukje aan de voorkant. Aan die kant kunnen ze ook hun hoofd naar buiten steken. De meeste paarden zijn hier zo gestald, enkele staan in een 'normale' stal maar ze wisselen af en toe zodat ze niet altijd hierin staan (buiten de hengst, die staat altijd in een 'normale' stal)(als hij op stal staat dan hè, hij staat ook zo veel mogelijk buiten).
Joyce heeft overigens volgens mij al eerder aangegeven dat ze anti verveling is en voor veel ruwvoer. Niet te snel je conclusies trekken hè. Er wordt nu wel erg makkelijk vanuit gegaan dat in haar schema het paard een mini plukje ruwvoer krijgt...
ElCamino schreef:Weet je wat het is.....mensen wiens paard écht maar 2 uur buiten staat om wat voor reden dan ook reageren niet in dit topic.
JUIST omdat ze dan afgebrand worden....ik ken veel maneges / pensionstallen waar geen paddock of wei is, deze mensen zitten ook op bokt maar denk je nu echt dat ze gaan reageren ???
Ze kijken wel link uit.....
Mijn paarden gaan deze week de wei uit overigens, het is te nat en ze trappen alles stuk. Ze gaan n u tot maart / april gewoon de rijbaan in 24/7. De boxdeuren staan altijd open.