Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mando schreef:Mijn Blondie staat hier. En in het echt ziet het er ook zo mooi en schoon uit.
Wel een grote pensionstal maar ik sta er al bijna 4 jaar prima naar mijn zin.
Wat ik persoonlijk erg fijn vind zijn de open stallen en aan de voorkant die voersleuf. Ik zie de paarden
altijd met hun hoofd naar buiten staan en je heb nooit last van hooi dat door de box gewandeld wordt.
Ik heb wel eens rond lopen kijken wat dichter bij huis omgeving Bakkeveen en straal van 10 km maar
en dichterbij een bos daar vind ik dit gewoon niet.
http://www.wobbesheerd.nl/id/8-Faciliteiten/
Lante schreef:Een paard hoort buiten te staan. Liever een kleinere stal en het paard hele dagen buiten dan een prachtige grotere stal en de paarden hele dagen binnen. Oja, en een paard geeft NIKS om luxe, dat is alleen voor mensen, dus eenvoud is helemaal niet erg, maar heeft imo vaak juist wel een bepaalde charme.
Lante schreef:Een paard hoort buiten te staan. Liever een kleinere stal en het paard hele dagen buiten dan een prachtige grotere stal en de paarden hele dagen binnen. Oja, en een paard geeft NIKS om luxe, dat is alleen voor mensen, dus eenvoud is helemaal niet erg, maar heeft imo vaak juist wel een bepaalde charme.
gossa4ever schreef:ow ja dat had ik wel eens gehoord ja.... maar bij de nieuwe stal waar ik sinds kort sta zijn de boxen 3x3 en heb je de mogelijkheid om overdag je paard op de paddock te zetten... maargoed ik ben al hartstikke blij met een stal van 3x3 want op de vorige stal waar ik (nog gedeeld) sta zijn de boxen veel kleiner