Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
jus schreef:heb het alleens eerder gepost ik bestel bij vetuk en naar Spanje betaal ik rond de 5 euro dus naar NL lijkt me hetzelfde of minder betaal via paypal en ook mijn hondwormers bestel ik daar
Suzanne F. schreef:Ik heb pasta's liggen die tot 2016 houdbaar zijn hoor.
jus schreef:staat netherlands bij delivery , trouwens net zo duur als naar Spanje 4,99 pound iets over de vijf euro.
Een van mijn paarden spuugde tabletten weer uit maar de andere eet ze gewoon op denkt dat snoepjes zijn maar die vind de spuiten ook lekker
Suzanne F. schreef:jus schreef:staat netherlands bij delivery , trouwens net zo duur als naar Spanje 4,99 pound iets over de vijf euro.
Een van mijn paarden spuugde tabletten weer uit maar de andere eet ze gewoon op denkt dat snoepjes zijn maar die vind de spuiten ook lekker
Ik zag bij Vetuk dat je je dieren daar moest registreren voordat je kon bestellen. En alleen maar via creditcard of paypal, niet via overboeking?
Wilawander schreef:Lees hier ergens dat een pasta na opening 6 maanden houdbaar is. Maar is hooguit een maand. De werkzame stof neemt enorm af
Wilawander schreef:Van welk merk? want de meeste fabrikanten hebben er niks instaan en geven bij navragen aan, ca. een maand.