Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
russel schreef:Hoe lang duurt het voor de korrels zonder urine of bevochtigen uit elkaar vallen?
russel schreef:Wil zo graag die 3 maanden potstal van trekruiter op foto's zien..
Jannepauli schreef:Ik vermoed dat voldoende strooien voor het startbed inderdaad de clou is.
Een vraagje: als je bijstrooit, bevochtig je die nieuwe laag dan ook ( net zoals bij het 'eerste' strobed, of strooi je gewoon de korrels op het oude bed en hark je die er misschien doorheen?
KarinvdM schreef:Ik vind het nog steeeds erg interessant om te volgen. Waar ik erg tegen op zou zien met deze stallen is het moment waarop je de hele box leeg moet halen, dat moet een behoorlijk zware klus zijn...
trekruiter schreef:KarinvdM schreef:Ik vind het nog steeeds erg interessant om te volgen. Waar ik erg tegen op zou zien met deze stallen is het moment waarop je de hele box leeg moet halen, dat moet een behoorlijk zware klus zijn...
30min, box 4 op 4,5.Mesthoop op 20 mter.
diana1 schreef:ja...dat heb ik net gelezen,
trekruiter schreef:trekruitertje is wel maar 2 meter groot!
aslo schreef:KarinvdM schreef:Ik vind het nog steeeds erg interessant om te volgen. Waar ik erg tegen op zou zien met deze stallen is het moment waarop je de hele box leeg moet halen, dat moet een behoorlijk zware klus zijn...
Daar zie ik dus ook enorm tegenop, hebben het met vlas ook een tijd gedaan op die manier, maar jee als je dan na een aantal weken alles eruit moet halen.
russel schreef:Ik heb nu 2 weken op mijn vlas stal alleen de drollen er uit gehaald, nu is het wat warmer geworden, stonk vanmorgen, dus ik ga maar plaggen scheppen. Idd zeer benieuwd hoe een strokorrel stal na 3 maanden nog prettig is voor de paarden. Maar ik voer veel hooi en veel hooi is veel drollen en wellicht ook meer plas, weet niet.