Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Een frees werkt wel goed om alles los te maken, maar dan moet je alles ook wel goed opruimen. Bij ons is er best wat gras terug gekomen op het gefreesde stuk.
Cemlys schreef:Geld zou ik zo laten, zonde van je energie, afronden wat je wou doen op jouw tempo. Bosmaaien zou ik echt niet doen, zo heb jij het ook niet opgeleverd gekregen. Ohja ik zou wel een paar laarzen achterlaten voor de nieuwe huurder
Daihyo schreef:
Sukkels zijn het ook.
Ik heb meelezers
Ethelate schreef:Netjes Daihyo! Sowieso heel netjes dat jij je pensionklanten wel gecompenseerd hebt toen ze moesten evacueren. Was wel zo netjes geweest als de verhuurder dat ook naar jou toe had gedaan. (Dit wordt ook meegelezen toch?)
Nog even netjes afronden en dan snel wegwezen en genieten van je nieuwe mooie plek!
Ninx, heb je een idee hoe het komt dat ene deel wel goed blijft en ander deel niet?
In de moestuin een deel van het gras afgezet met idee dat eten ze mooi kaal. Maar verwend als ze zijn, na 3 dagen hoeven ze dat stuk al niet meer terwijl ik vind ze het nog veel kaler kunnen eten. Moet ik alsnog gaan maaien
Voor Heg&Landschap moeten de foto’s ingestuurd gaan worden, maar veel van de aanplant is nu niet zo heel zichtbaar
[ [url=m/ziPTa7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daihyo schreef:Heel herkenbaar. Ik heb ook een foto gemaakt van de sprietjes die boven het gras uitsteken
Alles is wel aangeslagen trouwens. Laat jij de paarden tussen je nieuwe aanplant lopen?
Daihyo schreef:Heel herkenbaar. Ik heb ook een foto gemaakt van de sprietjes die boven het gras uitsteken
Alles is wel aangeslagen trouwens. Laat jij de paarden tussen je nieuwe aanplant lopen?
Daihyo schreef:Ja en ook echt alles. Er is niet een plantje dat het niet is gaan doen. Ze staan ook echt goed vast geworteld. Maar goed, wilg kan natuurlijk ook echt goed tegen water en de helft was boswilg en amandelwilg en nog een wilg die ik even kwijt ben.