Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en blijf dat toch levensgevaarlijk vinden, ondanks dat ik bijna altijd vasthoud. Zou een touwhalster dan een betere oplossing zijn? Ik heb er 1 maar omdat je daar ook nooit paard mee mag vastzetten , gebruik ik die nooit. Weten jullie een veilige oplossing om toch wat meer te vertellen hebben bij paasei?
, "je bent welkom" zei hij toen we aan het eind van het gesprek waren.... Nu weer wachten op een voorstel.
. Merrie heeft al een paar dagen vrij. Hoop vanmiddag als het droog is even te kunnen rijden.
kvulden schreef:Pffff ik kan met er maar niet toe zetten dat E rijbewijs. Ik ben altijd zo zenuwachtig. Slaat nergens op, maar ja. Ik heb hem voor mijn combi niet nodig. Dus stel het nog maar even uit.
Ik heb nu een kudde van 3 sinds Rosie er is. Ik merk wel dat de Shetlander zich meer terug trekt. Vind ik wel een beetje jammer. Ze krijgt dan ook extra veel knuffels.
En toen examen.. door de zenuwen ben ik gezakt.. 6 weken later nog eens, met homeopatische pillen en toen was ik geslaagd.. de instructeur van de eerste keer zag ook wel dat ik het makkelijk kon maar je moet het op DAT moment gewoon ook kunnen laten zien en ik zat te trillen achter het stuur en klapte dicht.. zo verrot... en duur.
Maar goed, examenstress (extreem, wat ik wel heb) is ook te overkomen!
En dan vind ik een fiets wel lastig. Mijn fiets vasthouden, het paard vasthouden en dan ook nog een zweepje krijg ik niet voor elkaar.
) Dus was geen probleem. En als ik de uren omrekende naar zo n dagcursus (heeft mijn man gedaan, met meteen examen), zat ik niet veel meer aan uren. Maar dit was voor mij wel beter.

Dat werkte prima en ze liep keurig mee, maar wegens tijdgebrek nog niet verder uitgebouwd.

). Bij het 2e examen had ik een examinator en die vond dat ik super verantwoordelijk met de combi reed, er waren natuurlijk wel wat puntjes in het gewone rijden geslopen in de jaren dat ik al reed, maar daar had i mijn rijbewijs al voor.. het ging nu om het E en dat deed ik geweldig ... Dus geslaagd...
Wordt weer een dag hozen...

Fijn vooruitzicht. Ik ga hier gewoon wat oefenen binnenkort, hebben toch trekauto, aanhanger en trailer staan.
. Mijn vriend heeft zn BE rijbewijs, dus als we eens ergens naartoe gaan met de trailer rijdt hij.