KellyR schreef:@Autumn, dit is regio Landsmeer/Oostzaan/Den Ilp/Purmerland. Dus gelegen aan Amsterdam met uitrijmogelijkheden.
Duingebied schaal ik zelf niet onder de rook van Amsterdam, die prijzen liggen heel anders. De stallen met binnenbak aan de kust tikken volgens mij ook de 600€ aan met 1 of 2 uur buiten. Maar voor een simpele 24/7 plek op basis van doe het zelf(dus geen pp) betaal je rond de 150€ in diezelfde regio. Mede ook omdat je op zand grond zit en niet op klei of veen.
Er zijn wel goedkopere stallen te vinden. Maar dan staan ze tot hun ellebogen in de bagger in de winter.
Of doe het zelf, maar dat ik gewoon niet. Of een uurtje of 2 max naar buiten.
Ik blijf me er ook over verbazen dat de rand voorwaarden niet all in zijn hoor, dat de basisprijs gewoon hoger is.
De hooizak krijgen ze op de paddock, dus anders staan ze zonder eten op de paddock. Ik moet het allemaal nog gaan zien. Ben in ieder geval blij dat er een mogelijkheid is om extra ruwvoer bij te kopen. Want er blijven helaas ook genoeg stallen over waar er niet genoeg gevoerd wordt en waar het niet kan.
Hij krijgt in de stalperiode het hele pakket om hem zoveel mogelijk buiten te krijgen. Als ik het niet had kunnen betalen had ik ook voor een andere stal gekozen. Zie helaas wel paarden op stal staan die niet buiten komen. Maar het enige wat ik kan doen is dat hij zo goed mogelijk staat. Heb alleen te doen met de paarden die niet die mogelijkheid krijgen.
Als je echt Amsterdam zelf in gaat, rond het Amsterdamse bos, dan kan het echt gekker qua prijs voor minder service.
Dan verschillen wij daarin. Ik zeg net dat ik aan het duingebied sta voor €290 en ja, het is toch echt onder de rook van Amsterdam waar ze in de winter gelukkig meer dan 2 uur buiten staan en ik weet meerdere stallen. Maar goed, we gaan een beetje off-topic, maar mijn pb staat open mocht je verder willen praten
grappig trouwens dat je in de buurt woont