Hier is het water weer redelijk weg, ondanks dat het echt flink heeft geregend. De mannen vinden het wat koelere weer wel meteen aanleiding om sprintjes te trekken. Dat vond de nog vochtige weide minder leuk dus nu staan ze voor “straf” in het paddock.
Veel plezier met het jonge grut en nieuwe paardjes!
Dais_
Geplaatst: 05-06-21 21:15
Ziet er goed uit Belker! Volgens mij zit daar wel veel power in
Ik vind dat juist heel leuk aan een schimmel, ieder jaar een andere kleur Of met een beetje pech iedere dag, als ze de ene dag groen zijn, bruin, of grijs. Afhankelijk van de ondergrond .
Vanmiddag heb ik mijn oude camera uit het stof gehaald en een rondje op de paddock gelopen. De foto's heb ik net in een topic gezet, anders spam ik het hier weer helemaal vol : [ITP] Mijn Spaanse dames *zoek de verschillen*
Hier ook weinig regen, gisteravond zo’n lekker zacht regentje, maar dat duurde niet heel lang en zette ook niet door naar hoosbuien (dat was fijn, maar iets meer mm had wel gemogen). Het zou vandaag de hele dag regenen volgens de ene weerapp, maar buienradar zei “droog” en had het bij het goede eind. Gelukkig maar: 116 baaltjes hooi gehaald, dus we kunnen weer even voeren
Maartje, wat een aparte kleur heeft je nieuwe aanwinst, mooi hoor! Jinte, ik moet echt inzoomen (telefoon...) om te ontwarren hoe die konijnenbaby’s liggen Bekker, die ziet eruit alsof ie nog wel wat hoger kan