spatter schreef:Ik vond het inparkeren zo'n onzin.
Moest precies in 1 lijn langs de stoeprand zijn met maximale afstand van iets van 15 cm.
Dan moest je zo inparkeren dat je minder als 30 cm van het achterbord geparkeerd stond(plaatsen ze).
Alsof ik ooit ga inparkeren met een trailer in een parkeerzone en dan nog, mijn trailer reageerde totaal anders als de aanhanger van de instructeur dus wat ik thuis had geoefend klopte totaal niet meer.
Dat is ook een beetje het lastige. Je krijgt ineens met hele andere zaken te maken.
Neem idd al de bouw van je aanhanger/trailer die anders is.
Levende lading reageert ook weer anders dan dat blok beton die er tijdens je lessen en examen in ligt.
Maar over het algemeen stelt het examen idd weinig voor.
Ik had er een hellingproef in zitten, moest een keer keren door achteruit in een straat te steken (waar ik uiteraard de auto's die links en rechts stonden niet mocht raken
), aan en afkoppelen op de manier die hun willen en dat was het volgens mij wel. En verder natuurlijk gewoon rondrijden