mijn ding is het ook niet een containerstal. En een paard alleen is zo zielig. Toen ik verledenjaar een van mijn shets in moest laten slapen door haar bevangenheid, het 3 dagen aangekeken wat kan een paardje zo verdriet alleen hebben. We zouden gaan minderen met beesten houden, dag 4 had ik alweer een nieuw vriendinnetje voor de zielige achter geblevene.
en inmiddels heb ik dus 2 shets en 1 paard
haha inkrimpen haha.Maarja een ieder moet het maar doen zoals ze zelf maar willen.
Meggiemag praat me niet over de boswachters hier
1x aangehouden omdat ik op een menpad ree, de andere x stond ik op het militairterrein dat was een korte doorsteek voor mij envroeger werd dat geaccepteerd voor de bewoners van Harskamp. Moest een klaphekje door dan kwam ik in het bos. Kwam er een bospik aan, mevrouw als u nu door het hekje het bos in gaat krijgt u een bekeuring! Stond al met het hekje in mijn hand maar nog op militairterrein, waar ik dus stond kon hij me niet bekeuring haha ik weer te paard linksom keert haha. Hij kon me niet bekeuren!
Lisa
klopt het eigenlijk allemaal.
, absoluut beter beenwerk, en man wat heb ik dat dier vervloekt omdat hij niet zo stoer was als zijn zus, totdat ik erachter kwam hoe fijn dat kleine ding te sturen was op wat je wilde, daar kan grote zus nog wat van leren.
Hij had ook kunnen wachten tot je door het hekje was gelopen en je dan bekeuren... 
dan valt het best mee, niet te veel sturen en veel kijken.