Chasey schreef:Dankjewel allemaal.
Moet even mij ei kwijt. Omdat het inslapen ingeplant stond, hadden we op tijd contact opgenomen met rendac. Zodat hij zo kort mogelijk zou blijven liggen.
We kregen als antwoord dat je pas kon bellen als hij dood was. En we konden tot 00:00 bellen werd gezegd..
Dus gisteren einde middag gebeld toen het gebeurd was, zodat hij vandaag opgehaald kon worden... Kantoor dicht! Allen nog bereikbaar met een speciaal nummer. En die hebben we dus niet.
Vanmorgen gelijk om 08:00 gebeld. "Nee, rit zit vol. Wordt morgen pas opgehaald".
En dan bel je dus ruim, ruim!!! van te voren om dit dus te voorkomen. En dan nog.... Ik kan wel janken!
Vooral met dit weer.
En alles komt weer boven drijven van James. Die moest ook noodgedwongen 3 dagen in de volle zon aan de straat liggen. Man, wat een poedersuiker zooi dit.
Allereerst gecondoleerd. 24 is een mooie leeftijd, maar inslapen blijft altijd moeilijk
Tegen mij heeft de rendac hetzelfde gezegd. Mn dierenarts zei toen dat ze toch nooit dezelfde dag dat je belt al komen, dus dat je gewoon overdag kan bellen (en dan niet zeggen dat het daadwerkelijke inslapen nog moet gebeuren) ook als het dier pas 's avonds wordt ingeslapen. Dat heb ik ook gedaan en ze is de volgende dag opgehaald.
Echt klote dat dit nu gebeurt. Je hebt al zoveel verdriet van het inslapen en dat dit ook nog erbij 
Edit: zie net het berichtje van DD. Dat eerder bellen heeft dus wel risico's. Had mijn dierenarts het toch mooi fout. Gelukkig is het bij ons goed gegaan.
Laatst bijgewerkt door Delaja op 11-08-20 09:48, in het totaal 2 keer bewerkt