Antheman, wat een flut bedrijf... Ik zou al niet meer met ze willen werken...
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Chasey schreef:meggiemeg, Dat is luiheid.de "Geen zin om schoenen aan te trekken modus"
![]()
Antheman, wat een flut bedrijf... Ik zou al niet meer met ze willen werken...
Chasey schreef:Mmm... lastig dan! En blijkbaar weten ze dat ze een van de enige zijn, anders ga je wel beter met je klanten om lijkt mij.
Zapje schreef:Iemand postte een tijdje terug een link over het gebruik van weilanden! Super interessant. Maar.. Mijn weides staan er niet op! Precies die zijn blijkbaar een uitzondering, hoe zou dat kunnen? Iemand een idee.. 1 is van sbb, de ander "gewoon" weiland. De weides er omheen kan ik wel vinden. Was een tip van hilary/vriendin dacht ik.
kvulden schreef:Nou alles staat klaar voor weer een trailer training. Het zou mooi zijn als Madam nu rustig blijft. Dan ben ik van plan er even mee weg te rijden. Ik ben zelf wel nerveus. Grrr. Dus nu eerst even een broodje eten. Als het nu niet lukt dan vanavond nog een keer.
Fabster schreef:kvulden schreef:Nou alles staat klaar voor weer een trailer training. Het zou mooi zijn als Madam nu rustig blijft. Dan ben ik van plan er even mee weg te rijden. Ik ben zelf wel nerveus. Grrr. Dus nu eerst even een broodje eten. Als het nu niet lukt dan vanavond nog een keer.
Zelf ook rescue spray gebruiken. Werkt heel goed, hoor!
Caily schreef:Een giraffe
Hihi oeps AB
Wat goed kvulden!
Azmay, waarom? Paarden zijn nou eenmaal kuddedieren. Die van mij doen ook gek als ik met een bij de ander weg ga. Maar zodra ik buiten zicht en gehoor ben is er niks maar aan de hand. Enige vervelende is dat een van de twee in het verleden heeft geleerd omheiningen te springen dus die moet op stal. Maar ik kan daar kort of lang op oefenen, ze weet dat ze springen kan dus veilig buiten laten zal het nooit meer zijn.