Chasey schreef:Je hebt van die vermalers, of hoe noem je dat. Daar kan je tuinafval in vermalen. (Ik vind het enge dingen) Maar misschien kan je de stro daar eerst door doen en dan op je composthoop, zodat het mooi fijn wordt?
Dat heet een hakselaar.
Ik zou proberen ook ander organisch materiaal toe te voegen als takjes, je gft bakje, riet, onkruid. Hoe meer van dit houtige spul erdoor, hoe beter je vertering loopt.

die stal stiekem wel de show hoor haha. Sowieso JR zo te zien.
Alleen als die compleet onder water staat, zoals laatst, plassen ze in de stal. Maar op de verharding plassen ze ook hier niet

. Heeft even geduurd voor ik weer ontdooid was.
. Vannacht werd ik wakker, omdat ik naar de wc moest, en ineens vroeg ik me verschrikt af of ik dat hek wel dicht had gedaan. Dus broek en jas aan en nee!!! Hek stond open en Beau weg! Dus man wakker gemaakt, politie gebeld, halster entouw gepakt en op zoek. Eerst liep ik naar links, maar bedacht me dat we met wandelen bijna aktijd naar rechts gaan. Dus toch rechts. Weiland naast ons van de boer stond open, dus daar in gekeken en ja hoor, daar stond hij....pffffff.... had de politie nog aan de lijn, maar hij was dus terecht. Beau weer in zijn weitje en ik weer naar bed. Sliep natuurlijk voor geen meter meer, dus nu helemaal kapot. Nu nog niet buiten geweest. Hoop niet dat hij nu alsnog dood is aan koliek ofzo. Maar goed. Dat zie ik zo. Dat zal wel niet. Maar geen goede nacht dus...