Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Dat scheelt weer!
Paarden staan hier in de regen ook buiten en dan als de zon schijnt binnen
Jinte schreef:Welkom terug neetoch. Wij kennen elkaar nog van vroeger in Zeeland, heb nog met MiniMe mogen mennen![]()
De weersvoorspelling hier ziet er goed uit. Als t zo blijft na het weekend hooienLand staat mooi vol dus gok dat er flink wat pakjes vanaf zullen komen.
Paarden staan nu hele dagen op de wei, doen ze super allemaal. Ze kunnen fijn in de schaduw van de bomen staan en af en toe chillen ze een uurtje in de stal. Volgende week gaan we de roosters op de uitloop plaatsen en over 2 weken wordt de track gekeerd. En dan komen er waarschijnlijk nog wat betonroosters voor de voerplaatsen, dan zijn we klaar voor een winter met droge voetjes
Gister met de regen stonden ze ook allemaal buiten met de billen tegen de regen in. Behalve de jongste, die houdt van water![]()
[ [url=m/eJB47E.jpg]Afbeelding[/url] ]
neetoch schreef:Ja mooi stel was dat samen. Blijf toch wel een merrie vrouw diep in mijn hart hoor...
De jongens zijn ook geweldig en ik heb weer echte lieverds staan, maar soms weet ik gewoon weer waarom ik geen relatie meer wil, heb ik al gegeten en gedronken van de 2 badapen hier...Gemutsefluts wat de jongens kunnen doen, echt hoor!