Janinevv schreef:Dankjulliewel!
Vorige maand hadden wij ook erg hoge rekening van da..
Kan soms absurt hoog wezen, wij halen ook niet te snel da er bij..
Mag ik iemand pbn over mattie zn "slurfje"
Pb mag altijd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Word ik even wakker geroffeld vanmorgen..... Daar ging mijn nachtrust....![]()
https://youtu.be/HwAUWmI2ImY
Tinky12 schreef:Fabster schreef:Word ik even wakker geroffeld vanmorgen..... Daar ging mijn nachtrust....![]()
https://youtu.be/HwAUWmI2ImY
Jij moet toch zo nodig je paarden aan huis hebben...zul je het weten ook...![]()
![]()
Maar troost je,die van mij kunnen er ook wat van als ze weer eens een derby houden...zo rond een uur of 5 's morgens![]()
ohjajoh6 schreef:Ik zit nu wel als bezigheidstherapie op marktplaats enzo te kijken, maar ik verbaas mij er dus ook nogal over;
Paarden van 20 jaar oud, ruin, waar dan zgn. goed papier bij zit (wat heb je daar nou aan? ) waar ze dan 1.500 euro voor vragen, zag er zelfs 1 van 18 jaar die van de manege kwam waar ze 4.500 voor vroegen, wat zijn dat toch voor fantasie advertenties?
ohjajoh6 schreef:Ik zit nu wel als bezigheidstherapie op marktplaats enzo te kijken, maar ik verbaas mij er dus ook nogal over;
Paarden van 20 jaar oud, ruin, waar dan zgn. goed papier bij zit (wat heb je daar nou aan? ) waar ze dan 1.500 euro voor vragen, zag er zelfs 1 van 18 jaar die van de manege kwam waar ze 4.500 voor vroegen, wat zijn dat toch voor fantasie advertenties?
dynamiek schreef:ohjajoh6 schreef:Ik zit nu wel als bezigheidstherapie op marktplaats enzo te kijken, maar ik verbaas mij er dus ook nogal over;
Zag van de week nog een leuke voor je iers x tinker erg braaf
Chasey schreef:Wat vinden jullie van deze grasjes?
Het staat in de weide van de buurman. En hij heeft zelf geen dieren, dus mogen onze paarden het opeten.
Ik geef het in strookjes en niet de hele dag door. Gewoon een paar uurtjes per dag. Is dat ok?
p.s. Onze paarden vreten berenklauw. Ik lees verschillende verhalen erover? Iemand ervaring?
edit. Ojajoh, ik kijk ook wel vaak op mp naar advertenties, en ik verbaas mij soms ook over de prijzen van oude paarden!