Is wel een tijdje geleden dat ik achter een paard heb gezeten

Schrikdraad verschilt hier heel erg. Hebben duur koord van gallagher hangen, dat moet ik best vaak weet strak hangen omdat het uitrekt. Hebben het goedkoopste koord dat we konden vinden hangen (kunstof met 2 geleidende draden) en dat is op sommige plekken wat gereviseerd (nieuwe stukken tussen gezet) omdat de kalveren van de buurman er af en toe onderdoor kruipen en dan weleens blijven hangen. Ook steekt er weleens wild door onze wei over. De 2 geleiders zijn wel erg gevoelig.
Op een andere wei hebben we simpel blauw koord (niet de goedkoopste maar niet erg duur) en van dezelfde kwaliteit wit lint hangen (voor de zichtbaarheid) en dat lijkt het ook wel aardig uit te houden. Echter ivm het wild daar moet ik regelmatig wat eindjes aan elkaar knopen als er geen stroom op staat (dan staan de paarden er ook niet).
. Vannacht werd ik wakker, omdat ik naar de wc moest, en ineens vroeg ik me verschrikt af of ik dat hek wel dicht had gedaan. Dus broek en jas aan en nee!!! Hek stond open en Beau weg! Dus man wakker gemaakt, politie gebeld, halster entouw gepakt en op zoek. Eerst liep ik naar links, maar bedacht me dat we met wandelen bijna aktijd naar rechts gaan. Dus toch rechts. Weiland naast ons van de boer stond open, dus daar in gekeken en ja hoor, daar stond hij....pffffff.... had de politie nog aan de lijn, maar hij was dus terecht. Beau weer in zijn weitje en ik weer naar bed. Sliep natuurlijk voor geen meter meer, dus nu helemaal kapot. Nu nog niet buiten geweest. Hoop niet dat hij nu alsnog dood is aan koliek ofzo. Maar goed. Dat zie ik zo. Dat zal wel niet. Maar geen goede nacht dus...
Gelukkig is Shire braaf. Gister voor het eerst Gent (kwpn) kunnen bekappen zonder liksteen in pot. Robert is echt fijn wat dat betreft
Gelukkig komt hij ook naar ons nieuwe huis.
ik heb altijd op een doe het zelf stal gestaan maar nu alles zo aanschaffen ga ik zeker dingen vergeten. Iemand een hand lijstje?
dan zie ik nog niet zo veel buiten