Het paarden aan huis topic deel 10

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:05

De beste wensen allemaal! 2026 is het jaar van het paard, dus wij zitten allemaal wel goed dan :')

We beginnen het jaar lekker fris met een stevig windje. De paarden waren vannacht best oke, maar vanochtend kwam er toch wat spanning uit vermoed ik. Gelukkig hebben ze lekker de ruimte en elkaar om te spelen :j. Nu staan ze achterin onderaan de dijk half uit de wind.

kiko

Re: Het paarden aan huis topic deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:11

De beste wensen allemaal!

Het is hier koud en nat maar mijn merrie ligt lekker dus blijkbaar vindt zij het niet erg..
die vond gisteravond toen de overburen vuurwerk gingen afsteken niet zo leuk maar uiteindelijk were ze wel vrij snel weer rustig en ging ze weer eten. Die vind toch wel fijn dat ik bij haar was.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:15

Hier hebben de paarden het ook goed gedaan vannacht. Kon merken dat er wel spanning was, maar ze hebben het goed gehandeld. Nu staan ze alweer een hele poos ‘lekker’ buiten. Dankzij de wekker die mijn partner vergeten was uit te zetten, stonden ze net als anders om acht uur al buiten en aan het ontbijt. En dat terwijl ik mezelf een uitslaapochtend gegund had door mijn wekker op tien uur te zetten. Paarden waren van alles ruimschoots voorzien vannacht om twee uur, dus ik vond dat ik het verdiend had. Om het weer had het wel gekund, harde wind en regen. Maar goed, nu is alles alweer klaar bij de paarden en lig ik op de bank serie te kijken. Heerlijke hoofdpijn en erg moe.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:18

**\O/**
Beste wensen voor 2026 allemaal !
Dat het maar een mooi sportief gezond paardenjaar mag worden voor iedereen.

Goed te horen dat de meeste rustig de nacht door zijn gekomen met de paardjes.

Hier waren ze eigenlijk zowel overdag als savonds gewoon rustig.
Katten lagen lekker te knorren in hun mandje, paarden stonden rustig hooi te knabbelen..
Dat ik voor om 23:30 nog even ben gaan kijken en daarna iets verderop bij familie en vrienden de jaarwisseling ben gaan vieren. Toen ik terug kwam en op stal kwam keken ze me echt aan van wat kom jij nu nog doen :')

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:05

Beste wensen voor 2026!

Wij bouwen altijd pallet-stalletjes in de loods, dus de ponies krijgen er weinig van mee. Ze zijn het na een aantal uren ook wel helemaal moe binnen :+ gaan rond 1-2u weer naar buiten.

Volgende week meer nieuws maar als het goed is heeel wat meer m2 over een aantal weken.. :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:11

Gaaf Lysanne, ik ben benieuwd!

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:16

Ik ben vooral nog een beetje misselijk :+ haha vreugde gemengd met onzekerheid (wat gaat ons huis opbrengen...)

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:13

Spannend Lyss PPA

Hebben jullie al wel wat makelaars over de vloer hebben gehad ivm waardebepaling of moet dat feestje nog gaan beginnen?

Paardengek81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:11

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en fijn te lezen dat de meeste paarden O&N goed doorstaan hebben. Hier ook een nieuw paard op stal, beetje los gelopen bodem bedekking, maar verder ok. Een tijdje geleden ging het hier over camera's. Welke camera's/systemen raden jullie aan? Ik wil er graag 1 in de stal, bij de paddock en in de trailer...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:13

Wij hebben Eufy camera's. Erg tevreden over. We hebben er 3 op de paarden. 1 op ons huis en 1 bijen in huis ( mijn vriend houdt de katten graag in de gaten als wij weg zijn).
Wat erg handig is, is dat de twee vriendinnen die hier ook een paard hebben, hebben ook toegang tot de paarden camera's maar niet tot de camera's op en in ons huis.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:45

ik heb er via ali express. 6 in totaal
Pensionklanten hebben ok toegang tot de stal camera

Trailer is een ander systeem

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:52

boemel schreef:
Spannend Lyss PPA

Hebben jullie al wel wat makelaars over de vloer hebben gehad ivm waardebepaling of moet dat feestje nog gaan beginnen?

Ja wel al een tijdje geleden, dus dat mag nu opnieuw. Maar weten ong de waarde wel ong en ook keuze makelaar.

Wij hebben ook eufy, bevalt prima. Soms wat lange laadtijd, met name bij deurbel.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:55

Ah dan ben je al een heel eind. Succes!