Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

boemel schreef:oh mooie herinnering zo naast elkaar.Ik kwam een filmpje tegen van de periode dat we de paarden net aan huis hadden.
Ik kon eigenlijk niks thuis qua training. Mijn vriend had een cirkel uitgemaaid voor wat longeerwerk en grondwerk en heb er ook een paar keer gereden.
Lieve Tess leefde toen nog, maar was op het moment van het filmpje al 1,5 jaar niet gereden door een peesblessure. Het was zo’n mooi moment. Ik op Diekke, Tess erbij en net de paarden aan huis. Die elkaar trouwens nog maar net kenden toen het filmpje gemaakt werd.
https://www.instagram.com/p/CSchJQMADwV ... FuNzU2OWd6
Karin_deB schreef:Fijn dat je de mooie herinneringen nog hebt!![]()
Ik ben gisteren op controle geweest voor het gebroken vingerkootje.
Alles is netjes alleen nog 2 weken de spalk dragen ter bescherming (kootje is doormidden tot het gewricht).
Bijt de hond gisterenavond mn spalk kapot
gelukkig heb je zo te lezen toegang tot reserves.
, helft is al thuis andere helft morgen ophalen.
Dus deze kleine dame is qua gewone knallen ook al wat stabieler.
De knallen vinden ze niet zo heel boeiend. Ze zijn alert, maar hebben een enorme berg hooi (gelukkig is het heerlijk rustig, windstil weer) dus die zijn prima in hun nopjes. Om 00:00 ga ik altijd even bij ze staan, want siervuurwerk is spannender dan de harde knallen. Daarna wandelen we even naar vrienden die verderop wonen.

Wel verantwoord om weer te werken?
minus de kat, die mag er van Murph niet bji.