Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zapje schreef:jij bent ook zo handig DF. Jezelf aangeleerd of van huis uit meegekregen?
Watvoor waterbakken hebben jullie? Ik heb speciekuipen en lees toch af en toe dat dat niet zo gezond is ivm plastic. Wat is een goed alternatief?
Zag eind deze week veel regen voorspelt, overweeg dan deken op te doen. Nu heerlijk weer. Heb ook 1 onder eczeemdeken staan en twijfel tot wanneer ik die op moet houden. Nu nog wel nodig.
Robijntjah schreef:beste tip die ik gehad heb: dekens oplaten tot het dagelijks minimaal onder de 15 graden is. Sindsdien schuurt die van mij nauwelijks meer.
Wij hebben een vlotter.
DubbelFun schreef:Lynn_Nikita schreef:Heeft iemand van jullie kunststof palen?
Ja, ik heb er een paar staan. Ze zijn ongeveer 1,80 hoog en van volkunststof (dus zonder metalen kern).
Sommigen zijn nog goed, maar er zijn er ook een paar bij die zijn kromgetrokken. Ik kan niet zeggen of dat door de zoon is of door het gaas wat misschien ongelijk is aangetrokken.
Karin_deB schreef:Je hebt regendekens met alleen een dunne/gladde binnenvoering, maar ook met een fleecevoering. Tegenwoordig worden ze ook wel aangeduid met 50 grams of 100 grams. En anders een zweetdekentje of zomerdeken er onder doen.Alleen een regendeken voelen ze vaak koel/koud onder en daar wordt ik onzeker van.