Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Oeps![]()
Wij vandaag aan de slag met de parkeerplaats en het leggen van platen.
Matheno schreef:Heeft iemand van jullie toevallig paddock roosters rechtstreeks op kleigrond?
belle_boef schreef:Matheno schreef:Heeft iemand van jullie toevallig paddock roosters rechtstreeks op kleigrond?
Wel op veen. Sneed als plaat alsnog als een mes in de boter. Vermoed dat klei niet veel beter is als het in de winter nat is gezien dat soortgelijke bewerking vraagt als je wil verharder, verstervingen, ertc
Matheno schreef:Heeft iemand van jullie toevallig paddock roosters rechtstreeks op kleigrond?
Cemlys schreef:Matheno schreef:Heeft iemand van jullie toevallig paddock roosters rechtstreeks op kleigrond?
Ik heb imb platen gekocht, die komen rechtstreek op klei, zou goed gaan. Ik heb een soortgelijk iets gebruikt om een pad te leggen waar ik dagelijks overheen kon lopen en dat ging ook echt fijn, zakte er niet diep in en die kon ik prima weer verwijderen. Mijn paddock wordt 105m2 (3 pallets staan nu)
Malenka schreef:Dit had ik echt veel eerder moeten plaatsen. Ideaal zo'n vlotter!
[ [url=m/Joa4lK.jpg]Afbeelding[/url] ]