Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nicole schreef:Nu begint het hele lijstje wat moet ik allemaal hebben kwa basis dingen voor paarden aan huisik heb altijd op een doe het zelf stal gestaan maar nu alles zo aanschaffen ga ik zeker dingen vergeten. Iemand een hand lijstje?
Ik wil graag roosters neerleggen voor de paddock en deel in de paddock + ingang weilanden zodat dat niet direct stuk gelopen word als net is iemand ervaring daar mee?

Maar voor op stal zijn die toch wat te groot. Ik zoek daar nog een bak/mand voor. Ik was aan het denken om zo'n mand van de Action te kopen maar als je daar gaatjes in maakt voor de haken gaat het scheuren ben ik bang. Kwaliteit is niet het sterkste punt van de Action. Dus daar moet ik nog een oplossing voor gaan zoeken. 

Hier zijn we nog het het zand aan het invegen, we gebruiken metselzand. Valt op dat dat ook niet makkelijk vastvriest, maar heel lang korrelig blijft
Maar volgens de voorspelling blijft het nu boven het vriespunt, al twijfel ik er hard aan gezien het nu nog maar 2 graden is. Volgende punt is hoe ik dat zand ga behouden aangezien de verharding scheef loopt richting de put. Dus een regenbui en alles ligt in de put
Ik hou het nu juist zand-vrij om te voorkomen dat de put verstopt raakt, iets wat dit jaar dus idd veel beter lukt dan vorig jaar. Als de put verstopt zit dan wordt het pas echt een ijsbaan