Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Navidad schreef:Zijn er al meer dingen bekent rivano? Christie heeft nog geen contackt met me opgenomen, helaas. Ik ben wel benieuwd naar hoe of wat.
Navidad schreef:Weet je al toevallig de tijden van de rechtzaak? want ik wil zeker mee als mijn portomonee het toe laat.

Esperanza schreef:Wordt het al tijd dat we gaan doneren
Edit typo.... (donderen???)
vaaaag) Maar goed, hij is ook op zoek naar andere gedupeerden, en heeft al een lijstje. Voornamelijk duitsers en een deense. (ook buiten de paardenwereld)
Leo_American schreef:Wat is er aan de hand met Dakje dan dat het zo slecht gaat? Is het puur om zn humeur of is hij ook weer kreupel?
, maar de achteruitgang) 
Rivano schreef:Echt erg! Ik zou de plaatselijke kinderzegelsverkoopkindjes nog vragen om een legitimatie...
Toen mijn moeder mijn pinpasje vast had riep ik:" HE! niet nu stiekem naar Canada immigreren he!"
De nieuwe aanklacht luidt dan ook: Het aantasten van mijn vertouwen in mensen.
Zeker 10.000,- euro schadevergoeding waard.
silvana schreef:Wat je ook beslist Rivano,Dak heeft bij jou dan toch nog een laatse goede tijd gehad.De verzorging en de vriendschap waar naar hij in zijn hart toch naar hunkerde.
Ik hoop dat het voor julie allebei nog even duurt en alles weer ten goede draait.
Maar niemand zou meer zijn best voor hem hebben gedaan als jij nu doet.
Citaat:Het komt allemaal wel dichtbij nu he, de 27e.............. Beginnen de zenuwen al te komen? En wat zijn je verwachtingen van die dag?
)

Navidad schreef:en ze mag gerust tegen mij gaan praten,
Citaat:Ik heb bewust nog niet gereageerd op je pb rivano ivbm dat ik het nog niet zeker weet allemaal (ivbm me werk)
Citaat:Ik denk als dat monster de zaal in gelopen komt dat ik als eerste het liedje in me hooft krijgt van daar gaat ze haha!!
Citaat:Want denk dat je grote kans hebt als dat monster een voet in de rechtzaal zat, dat de helf van de zaal (gedupeerde)haar al aanvliegt,
Citaat:Wat ik verder wel raar vind is dat ze niet kunne achterhalen waar ze zit..

Rivano schreef:Peter R. De Vries goes Canada!
Esperanza schreef:Rivano schreef:Peter R. De Vries goes Canada!
Daar is hij wel de aangewezen persoon voor![]()
Hij heeft er al meer opgespoord waar justitie dat niet kon..... (1 van de Heiniken-ontvoerders)
) Het gaat misschien wel om een groot aantal, (vind ik dan) maar geen waanzinnige bedragen. (geen miljoenen euros)
)