Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Re: Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:58

* Komt weer even om de hoek glippen.

Zijn er al meer dingen bekent rivano? Christie heeft nog geen contackt met me opgenomen, helaas. Ik ben wel benieuwd naar hoe of wat.

Weet je al toevallig de tijden van de rechtzaak? want ik wil zeker mee als mijn portomonee het toe laat.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 09:01

Navidad schreef:
Zijn er al meer dingen bekent rivano? Christie heeft nog geen contackt met me opgenomen, helaas. Ik ben wel benieuwd naar hoe of wat.

Met mij ook niet. Ga haar maar weer eens mailen.

Navidad schreef:
Weet je al toevallig de tijden van de rechtzaak? want ik wil zeker mee als mijn portomonee het toe laat.

Zivilkammer
Neubruckstrasse 3
40213 Dusseldorf
datum: 27 september 2006
aanvang: 9.45 uur.
Kamer: R175
Etage: I. Etage

Ik moet nog een treinticket kopen. Alleen is 9.45 waarschijnlijk te vroeg, dus moet ik misschien de dag ervoor blijven slapen.
Als je komt, laat maar weten!
Mocht je met de auto komen, dan kunnen we ook de benzine kosten delen ofzo.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:38

Ik moet ook even kijken. ik kom niet met de auto, kon dat maar, dan was het hele probleem opgelost !

Ik wil dus zeker wel mee, moet alleen even kijken, of mijn portomonee het toe laat, en of ik het allemaal ga redden met mijn net nieuwe baan Lachen

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:27

Wordt het al tijd dat we gaan doneren Geld, geld!

Edit typo.... (donderen???)

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 20:05

Esperanza schreef:
Wordt het al tijd dat we gaan doneren Geld, geld!

Edit typo.... (donderen???)

Donderen mag ook hoor!!!
De 27ste komen er wat bezoekers (andere gedupeerden) die ook komen donderen.
Donder en Bliksem te Dusseldorf!

Maar doneren hoeft nog niet. Met Dak gaat het nu niet zo goed. Ik blijf de inslaapoptie overwegen. Maar overleg met de dierenarts. (moet ook om het rechtsgeldig te maken) Ik wacht nog op antwoord van de advocaat of het wel mag, en welke procedure er dan gevolgd moet worden.
Mocht Dak overlijden voor de rechtszaak, dan....
...dan gaan alle remmen los!

Om even Ivana T. te quoten: "Don't get MAD, get EVERYTHING!!!"

Mocht iemand nog een mooie quote hebben dan hoor ik heet graag! Ik ben dol op quotes.

En het wordt een beetje saaaaai, maar er hebben zich weer nieuwe gedupeerden gemeld. Heb ze niet zelf gevonden, maar hun 'contactpersoon' heeft mij gevonden, maar wil niet zeggen wie hem mijn emailadres gegeven heeft. ( Nors opkijken vaaaag) Maar goed, hij is ook op zoek naar andere gedupeerden, en heeft al een lijstje. Voornamelijk duitsers en een deense. (ook buiten de paardenwereld)
Hij staat aan de goede kant: want kon officiele papieren laten zien van advocaten. Ik ben tegenwoordig erg wantrouwig, dus vroeg eerst om bewijs dat hij de waarheid sprak. (ik heb zelfs een telefoonnummer van een instantie gebeld om te checken.) Echt erg! Ik zou de plaatselijke kinderzegelsverkoopkindjes nog vragen om een legitimatie...
Toen mijn moeder mijn pinpasje vast had riep ik:" HE! niet nu stiekem naar Canada immigreren he!"
De nieuwe aanklacht luidt dan ook: Het aantasten van mijn vertouwen in mensen.
Zeker 10.000,- euro schadevergoeding waard.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 20:09

Oja, ondertussen is de lijst zo lang dat ik mijn onderschrift misschien beter kan veranderen in : Wie kent Mandy Riedel NIET?! PB me!

Knipoog

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:32

Wat is er aan de hand met Dakje dan dat het zo slecht gaat? Is het puur om zn humeur of is hij ook weer kreupel?

Ik hoop voor je dat het allemaal op zn pootjes terecht gaat komen. Ook voor Dak, je hebt inmiddels voor meer dan 300% bewezen dat je een super baasje voor hem bent. Dat zal hij zelf ook wel inzien Knipoog

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 21:50

Leo_American schreef:
Wat is er aan de hand met Dakje dan dat het zo slecht gaat? Is het puur om zn humeur of is hij ook weer kreupel?

Hij loopt weer moeilijker.
Toen ik met hem richting bos wilde wandelen kwam er opeens een aso langs met een menwagen die op een smal pad vlak langs ons heen wilde draven. (hoewel ik 3x vriendelijk vroeg of hij wilde gaan stappen) Daar werd Dak zo opgenaaid van, dat hij eigenlijk heel goed liep. Dus ben ik doorgelopen naar het bos. Maar op de terugweg ging het steeds iets minder. Op de weg ging het nog minder, en vanaf het moment dat hij met 4 hoeven op het gras stond, stond hij stokstijf stil en wilde niet meer verder. (Nee, hij deed het niet om te kunnen grazen. Dat deed hij pas toen ik op de grond erbij ging zitten.) Misschien is het tijdelijk. Maar dat is het moeilijke van inslapen. Je weet nooit of het tijdelijk is. (niet het inslapen Clown , maar de achteruitgang)

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:20

Ja, je weet nooit 100% zeker of de beslissing die je maakt ook de juiste is. Ik zou het zo erg voor je invden! Je vecht zo hard voor hem, je verdient hem gewoon! (en hij jou!) het zou toch geweldig zijn dat hij na al die ellende bij iemand terecht komt die zo veel voor hem doet!

Toch blijf ik het ontzettend knap van je vinden dat je zo objectief naar Dak kan blijven kijken, met name dan het hele inslaap verhaal. Echt toppie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:41

Wat je ook beslist Rivano,Dak heeft bij jou dan toch nog een laatse goede tijd gehad.De verzorging en de vriendschap waar naar hij in zijn hart toch naar hunkerde.
Ik hoop dat het voor julie allebei nog even duurt en alles weer ten goede draait.
Maar niemand zou meer zijn best voor hem hebben gedaan als jij nu doet.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:42

Rivano Jij hebt het recht om te weten van wie hij jou e-mail adres heeft

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:47

dat het nog altijd aan de gang is...Ik hoop dat Dak snel weer 'in orde' is!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 08:32

Rivano schreef:
Echt erg! Ik zou de plaatselijke kinderzegelsverkoopkindjes nog vragen om een legitimatie...
Toen mijn moeder mijn pinpasje vast had riep ik:" HE! niet nu stiekem naar Canada immigreren he!"
De nieuwe aanklacht luidt dan ook: Het aantasten van mijn vertouwen in mensen.
Zeker 10.000,- euro schadevergoeding waard.

Haha, zelfs je moeder?? Nah, die kun je wel vertrouwen hoor.

Kom op! Volhouden hoor!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 08:39

silvana schreef:
Wat je ook beslist Rivano,Dak heeft bij jou dan toch nog een laatse goede tijd gehad.De verzorging en de vriendschap waar naar hij in zijn hart toch naar hunkerde.
Ik hoop dat het voor julie allebei nog even duurt en alles weer ten goede draait.
Maar niemand zou meer zijn best voor hem hebben gedaan als jij nu doet.

Helemaal totally 100% mee eens!
Hij heeft toch ervaren hoe goed het leven kan zijn en dat kan niemand hem meer van hem afpakken.

Het komt allemaal wel dichtbij nu he, de 27e.............. Beginnen de zenuwen al te komen? En wat zijn je verwachtingen van die dag?

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 18:17

Bedankt allemaal. Ik hoop dat Dak het ook zo ziet.
Ik geloof niet dat ik ooit zoveel om een paard gegeven heb. Zo'n engeltje is het immers niet. Maar hij heeft gewoon van die kleine grappige dingetjes. Dan moet je wel van hem houden!

Citaat:
Het komt allemaal wel dichtbij nu he, de 27e.............. Beginnen de zenuwen al te komen? En wat zijn je verwachtingen van die dag?

Brrr. Best wel zenuwachtig ja. Ben nog nooit bij een rechtszaak geweest. (alleen van TV. Ally mcBeal, Law and Order, etc.haha.) Hoewel het niet eens mijn rechtszaak is, ben ik net zo nerveus. Want stel je voor dat ze er is!!! Lijkt me wel erg dom als ze komt. Ze weet dat ze in 7 landen (7 waarvan ik weet dan) gezocht wordt. Wie weet wordt ze wel opgewacht door deze of gene. Of gearresteerd? Ik weet niet precies hoe ver iedereen is, want veel hoor ik via via. Maar de echte daadkracht zal uit Duitsland moeten komen, want een andere land mag haar niet zomaar oppakken.

Als ze komt, dan ga ik over mijn nek denk ik. Dan zie je de persoon die je schat op transport gezet heeft. Ik had er vrede mee kunnen hebben opgelicht te zijn als ze niet met dat geld ervan door was gegaan. Dan had ik 1000,- voor hem betaald en was het klaar. Nu zit ik al vanaf januari met al dat gedoe en geregel. De onzekerheid, de frustratie, en vooral al dat wachten. Dat gedoe met de rechtsbijstand die haar niet willen opsporen, en als ze in canada zit de vergoeding stopzetten.
Als ik haar was zou ik ook niet met mij gaan praten. Lijkt me heeeel onverstandig! Ik hoop echt dat ze niet komt, dan heb je het toch niet meer als je haar ziet? Misschien moet ik het wat rationeler ermee omgaan, we leven nu eenmaal niet in een perfecte wereld.

IEKS! Straks kom ik haar op de gang tegen?! Of op de dames-WC?!

Eigenlijk is de vraag: ~komt ze wel, komt ze niet~ die me het meeste bezig houdt. Ze moet komen van de rechtbank, maar zo stom zou ze toch niet zijn? Wie weet wie er allemaal in het publiek zitten. Die kunnen haar zo volgen. Ik ben nog vrij mild in vergelijking tot sommige anderen die ik gesproken heb. Ik hoef alleen mijn geld terug...

En dan te bedenken dat ze 2 kleine kinderen hebben.

Nee, met die andere man hebben ze echt de verkeerde gepakt. Die doet dingen die ik niet gedurf zou hebben.
(wel allemaal binnen de wet hoor! Of althans binnen de wetten die in zijn land gelden. Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:53

Het zou wel handig zijn als je haar op het damestoilet tegen kwam.Kan je der hoofd eigenhandig per ongeluk in de wcpot duwen Duivel

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:26

wat sh*t dat het weer minder gaat... het zou toch jammer zijn als Dak alsnog moet worden ingeslapen... maar ja, het paard gaat voor alles he?

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 00:12

Ik hoop dus wel wat ze komt, en ze mag gerust tegen mij gaan praten, maar of dat goed voor haar is weet ik nog zo net niet. Ik heb bewust nog niet gereageerd op je pb rivano ivbm dat ik het nog niet zeker weet allemaal (ivbm me werk)

Ik probeer op alle mogenlijkheden wel mee te gaan. Zijn er nog meer bokkers die gaan behalve wij?

Ik denk als dat monster de zaal in gelopen komt dat ik als eerste het liedje in me hooft krijgt van daar gaat ze haha!!

Ik hoop dat het een beetje rustig blijft daar in die rechtzaak.. Want denk dat je grote kans hebt als dat monster een voet in de rechtzaal zat, dat de helf van de zaal (gedupeerde)haar al aanvliegt, niet dat mij dat uit maakt maar wil graag haar verhaal horen, en weten waarom ze het heeft gedaan, waarom ze zo bezig is, en waarom ze de slechtere paarden heeft verkocht en ze zo langer liet lijden. Dan praat ik niet over dak.. Maar puur over het paard van het verhaal van die ene gedupeerde wat je me al verteld had.

Ja en als ze niet komt, ga ik gewoon alle satteliet stations af en laat ik op de televisie uitzenden, pas op gevaarlijk monster op de vlucht..

Moet je dan eens zien hoe snel ze gevonden word.. Wat ik verder wel raar vind is dat ze niet kunne achterhalen waar ze zit..

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 17:16

Navidad schreef:
en ze mag gerust tegen mij gaan praten,

Jammer dat je niet ook in het damestoilet mag... Haha!

Citaat:
Ik heb bewust nog niet gereageerd op je pb rivano ivbm dat ik het nog niet zeker weet allemaal (ivbm me werk)

Is prima. Vind het jammer dat ik geen auto heb, dan kon ik je ophalen ofzo. Die rechtszaak is ook zo belachelijk vroeg! Die houden helemaal geen rekening met de fans uit de buitenland.

Citaat:
Ik denk als dat monster de zaal in gelopen komt dat ik als eerste het liedje in me hooft krijgt van daar gaat ze haha!!

Haha!!
Of die van Jaws... "tudutudutudutudu"

Citaat:
Want denk dat je grote kans hebt als dat monster een voet in de rechtzaal zat, dat de helf van de zaal (gedupeerde)haar al aanvliegt,

Ik ben ook benieuwd. Maar denk dat het best rustig is. De meesten die ik ken komen van zover dat het niet reeel is om te komen. Sommige zitten niet eens in Europa! Dat is wel jammer, die zouden er veel voor over hebben om erbij te zijn. Ik denk dat wanneer alle gedupeerden een gratis reis met hotelovernachting aangeboden krijgen dat het stampvol zit! Moeten ze dranghekken plaatsen. Anderen komen niet omdat ze ervan uit gaan dat Mandy toch niet komt... Ik kan me vergissen over het aantal, want ik weet niet wie die man allemaal geinformeerd heeft dat de rechtszaak de 27ste is.

Citaat:
Wat ik verder wel raar vind is dat ze niet kunne achterhalen waar ze zit..

Moet zo makkelijk zijn lijkt me! Haar kinderen moeten ook naar school. Maar volgens mij hebben die advocaten (in europa) helemaal niet zoveel macht als we denken. Of ziten aan een log overheidssysteem vast. Of krijgen hun geld toch wel. Daar ben je 1 van de velen.

Peter R. De Vries goes Canada!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 08:43

Rivano schreef:

Daar is hij wel de aangewezen persoon voor Haha!

Hij heeft er al meer opgespoord waar justitie dat niet kon..... (1 van de Heiniken-ontvoerders)

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 09:00

Esperanza schreef:
Rivano schreef:

Daar is hij wel de aangewezen persoon voor Haha!

Hij heeft er al meer opgespoord waar justitie dat niet kon..... (1 van de Heiniken-ontvoerders)

Hij is wel erg goed... En laat zich niet zo makkelijk afschepen, en beschikt ook nog over de middelen. Alleen doet hij ook veel met 'connecties'. En vraag me af of die connecties iets kunnen met de palomino paardenwereld. Haar man zit in de renpaarden, dus daar zal wel wat aan 'connecties' zitten. (Lekker vooroordeel! Yeah! Goed bezig!)

Maar zou hij geinteresseerd zijn in een zaak als deze? Is 'alleen' fraude en oplichting. En het is maar net wat je als gemiddelde neemt. Voor hem is het misschien een kleine zaak, omdat hij gewend is om halve seriemoordenaars op te sporen. (en tot nu toe leeft iedereen nog.. Duivel ) Het gaat misschien wel om een groot aantal, (vind ik dan) maar geen waanzinnige bedragen. (geen miljoenen euros)
En de rechtsbijstand trekt zich dn vast meteen terug. Ik ga hem aanschrijven zodra wat nu loopt niets oplevert, plan B ook niet. Dan komt plan C : Peter R de Vries.

Misschien dat 'het kijkerspubliek' wel geinteresseerd is in het dierenaspect. Zielige dieren doen het goed op TV, dat trekt kijkers.
Zielige Dak natuurlijk, die paarden die zwaar vermagerd aankwamen, paarden met kapotte benen die op het vliegtuig naar de USA gezet worden en meteen geopereerd moesten worden bij aankomst, dat moet toch kijkers trekken? (en heel Bokt kijkt natuurlijk Knipoog )

Oja... vandaag heeft zich weer een gedupeerde gemeld. Iedereen vind me via Bokt omdat ik zo hoog sta in de google lijst. Ze heeft 2 advocaten ingehuurd, maar ook die komen niet verder. Ze wil ook de 27ste komen. Gezellig.
En ze heeft 2 prachtige hengsten!! Als straks alles achter de rug is ga ik vet reclame voor haar maken hier op Bokt. Nu hou ik haar identiteit nog effe geheim.

Oja, mocht Peter R zelf meelezen: er speelt meer dan wat alleen hier staat.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 09:14

mmm... echt K*T dat t weer minder met Dak gaat..! nog 8 (reken ik nou goed..?) dagen en dan weet je hopelijk meer!

Sonatajumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:28

Hi Rivano,

I dont speak your language, I only can read that you are looking for Mandy and that you have bought a sick horse. Im very sorry for that but I know Mandy and have a contact to her, so if you want to write me please feel free and I will help you to solve the problem. I have bought 2 cremello mares from mandy and Im very happy with both of them and I would not hesitate to buy another from her. All is right with them and both are in foal for next year. I meet her several years ago at a horse show in germany and saw her Kinsky horses and ask her because I have a palomino mare with saddle freeze branding but no papers. Mandy was very helpful to me and we got finally papers and pedigree for my old mare which I had bought from a horse dealer without pedigree. She has not charged any money for that and i know many other clients from her and all are very happy with her horses. One is a approved stallion now and many others does well in shows.
I know its very sad is you have a sick horse but please- every story has 2 sides- i dont now your story but I know the story with the court case, saw the pictures and videos- they are horrible and I know Mandys bill from the one cremello colt ! It was over 5000 Euro, the video is terrible and the colt had very very bad wounds at the legs, was standing weeks in the clinic. And other peoples which had horses in the care from the same person had very bad experiences too. So, thats not only a court case against mandy, the true is that this court case ( will be handled probaly in another seperate case ) will against the other person too.
If you will solve your problem with Mandy, I will be glad to help you, please feel free to write me,

kind regards Franziska

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:46

En the story continues.....

Nee, ik denk dat Peter R. misschien geintersseerd is vanwege het hoge aantal gedupeerden? En omdat Muts idd iemand is die moet worden gestopt....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:50

Hmm, zou wel een lijstje willen zien van die tevreden klanten zo, na 't hele topic gelezen te hebben geloof ik eigenlijk bar weinig van het bericht van Franziska... Nagelbijten / Gniffelen