Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy15 schreef:Bij mudcontrol.be hebben ze nu de zomer actie nog lopen die binnenkort afloopt. Weet iemand of zij momenteel de goedkoopste zijn? Ik zit al tijden rond te speuren en zie door de bomen het bos niet meer wat de echte zijn en wie nu het gunstigst is om bij te bestellen.
Malenka schreef:Bij mij kwam Andreas Ziehner er tot nu toe telkens als goedkoopste uit.
Versace2011 schreef:Malenka schreef:Bij mij kwam Andreas Ziehner er tot nu toe telkens als goedkoopste uit.
Die site heb ik bekeken maar dan zie ik toch dat Paddockplaatshop een goed alternatief heeft. Bij AZ ben ik niet goedkoper uit. Komt nog transport vanuit DU bij.
Iets minder gewicht per plaat bij Paddockplaatshop, en iets goedkoper.
Birgit01 schreef:Vanwege de lage verzendkosten ( 90 euro)heb ik gekozen voor de variant van grindsplitdiscounter. Ze zijn gelegd, maar ik wacht nog op het zand om ze op te vullen. Ik heb er wel een goed gevoel bij. Paarden staan er ook graag op, terwijl het nu nog niet nodig is.
Nadeel: nu wil ik er meer!
[ Afbeelding ]
Dees90 schreef:Andreas Ziehner prijs obv thuis afleveren in Zuid Holland: 35m2 = EUR 1103,73
70 m2 = EUR 2124,15