Het is inderdaad niet zoveel als dat je zou willen en het blijft komende tijd toch nog wel droog en warm dus elk beetje is maar weer mooi meegenomen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:Mensen met eiken rond het land mogen vast gaan oppassen. Hier in het relatief groene Groningen vallen er al eikels van de bomen. Door de droogte.
Met het weinige gras, vast een interessant groen hapje?
Zelf hebben we die bomen gelukkig niet, dus veel weet ik er niet van. Maar wil het toch ff melden. Liever mee dan om verlegen ga ik vanuit.
xxwienekexx schreef:Ik las net dat we volgende week opnieuw een hittegolf gaan krijgen.. nu zie ik aanstaande dinsdag alweer 32 graden staan.. precies de dag dat ik zou gaan lessen (die 2 dagen terug nog op 23 graden stond hier)
gohya schreef:Hier staan veel eiken rondom het weiland, sommige van mijn paarden eten elk jaar de eikels maar zijn nog nooit ziek geweest.De eiken zijn van de gemeente,ik mag daar dus niks mee doen.
Ook de hazelnoten vallen nu al van de struiken.
knollentuin schreef:Riana2 schreef:Zondag ga ik een bosrit van 2 uur maken op een Belgisch Trekpaard... hopelijk wordt het dan niet zo heet, maar ik ben er bang voor *afkloppen*
Maar dan ga je toch niet? Sorry hoor, maar voor die dieren ook niet lekker.