Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HiFive5 schreef:Laurie schreef:Goed nat maken en dan vlechten
Bedankt! En dan erg strak vlechten ook? Kan me voorstellen dat wanneer het opdroogt ik dan weer hetzelfde probleem zal hebben?
Neem ik dan ook best kleine plukjes om te vlechten?
Heleennn schreef:AnneJ1995 schreef:Ik blijf het wel lastig vinden om d'r wollige benen te scheren zonder d'r sokken aan te tasten..
Ik vind de overgang echt heel mooi gemaakt!
borstnoot schreef:Vraagje, gewoon vanuit nieuwsgierigheid aangezien ik er geen last van heb met een vos: hebben jullie ooit fudge shampoo gebruikt op een paardenstaart om hem wit/minder geel te krijgen? Omdat dat een vraag is die zo vaak terug komt op dit topic!
Ik heb het een jaar geleden ongeveer gebruikt (in m'n eigen haar) en dat spul werkt echt als een malle, wanneer ik er mijn haar mee gewassen had waren m'n nagels gewoon paars uit geslagen. Het werkt echt veeeeel beter dan normale zilvershampoo.
Ik dacht er net aan omdat ik er achter kwam dat Jill Huijbregts het ook gebruikt.
mirriejj schreef:Geen idee, maar ik zou dat best eens willen proberen hoor
HiFive5 schreef:Hoe gaan jullie bokkers op met wilde dikke manen om te knotten? Ze vallen dan ook nog eens langs twee kantenEen dosis manenspray op?
borstnoot schreef:Vraagje, gewoon vanuit nieuwsgierigheid aangezien ik er geen last van heb met een vos: hebben jullie ooit fudge shampoo gebruikt op een paardenstaart om hem wit/minder geel te krijgen? Omdat dat een vraag is die zo vaak terug komt op dit topic!
Ik heb het een jaar geleden ongeveer gebruikt (in m'n eigen haar) en dat spul werkt echt als een malle, wanneer ik er mijn haar mee gewassen had waren m'n nagels gewoon paars uit geslagen. Het werkt echt veeeeel beter dan normale zilvershampoo.
Ik dacht er net aan omdat ik er achter kwam dat Jill Huijbregts het ook gebruikt.
EDIT: dit spul is het (het ruikt ook super lekker trouwens)
[ [url=m/zQX9AP.jpg]Afbeelding[/url] ]
bamsy schreef:Iemand ervaring met de whiter tan white van naf?
Ziet er best ideaal uit voor witte voetjes. Zou het niet willen gebruiken als pasta en een nacht laten zitten maar de 2de optie klinkt me we wel goed.
MyWishMax schreef:bamsy schreef:Iemand ervaring met de whiter tan white van naf?
Ziet er best ideaal uit voor witte voetjes. Zou het niet willen gebruiken als pasta en een nacht laten zitten maar de 2de optie klinkt me we wel goed.
Ik heb het en gebruikt als pasta, dat vond ik makkelijker werken. Vind het wel goed werken dan, beentjes gewassen, spul erop en volgende ochtend vieze zandpaddock. Het was alleen er af borstelen en toen waren ze weer mooi. Met handdoek enzovoorts was niet handig.