acanthus: zo'n roosters zijn volgens mij ook heel handig!
Zo ligt het er bij ons bij. Als stal zijn ze inderdaad heel nuttig, met zes van die platen heb je al een volledige stalwand

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Nessa schreef:De stal is al betegeld van binnen
Als er buiten een droog plekje is om te liggen zou ik het zo laten, hier ook tegels in de stal, rubber vond ik niet fijn, stro maken ze troep van en nu liggen ze buiten in het zand en staan alleen in de stap bij regen of veel zon
Lisa_vera schreef:@ Solleke_Noah Wat voor platen heb je op die blubber neergelegd?
Mijn rubberen matten trekken de blub echt niet meer... Zoek eigenlijk naar iets vervangends, maar mag niks met nieuw zand of bestraten doen. Jou platen zien er wel oke uit, wat zijn het?
Tinky12 schreef:Kleigrond is een eeuwig drama...te droog en gescheurd in de zomer...te na en sompig in de winterZal een opluchting zijn als je verharding hebt.Kun je voor nood niet iets doen met tapijt? Stuk goedkoper dan steenschotten.
Nessa...hier mik ik de mest over het hek het maïsland op.Vind mijn boerman prima zolang ik het maar niet op een bult gooi.Anders hebben ze straks met ploegen een probleem.
Ik geef hem met de feestdagen altijd wat lekkers![]()
Kijk eens in je omgeving of er een maïsveld ligt en zoek de boer op,"nee" heb je al