oh wat een leukerd, Ach joh dat met je piano handjes en al die rotzooi Paardrijden is een hobby en geen barbie sport niet alles hoeft perfect van mij hoor vindt jullie twee leuk bij elkaar staan! Helemaal Super! Heel veel suc6 Jullie saampjes
ohja... ik zit er trouwens aan te denken om die galop of die stand foto(met mij eropnatuurlijk) op canvas te laten afdrukken.. welke zouden jullie doen???
Leuk hoor Mooi paardje Voor het afdrukken op canvas, zou ik niet doen Dan zou ik wachten tot jullie band sterker is en dat duidelijk op de foto vastgelegd kan worden
ik zou idd nog even wachten met canvas aangezien jullie band nog niet heel sterk is gaat hij straks mooi ontspannen staan en dan akn je m mooi aankleden en jij jezelf ook helemaal netjes en dan op canvas
sanso
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-11 16:20
okee...dat is wel zo... en dan door een echte fotograaf laten doen? zodat het van betere kwaliteit is ofzo!?
SCR
Geplaatst: 25-06-11 16:22
Mooi paardje! En jullie staan erg leuk samen!
@sanso, ja dat zou ik wel doen. Zo'n hele mooie scherpe foto op een weilandje met mooi weer is vaak het mooiste vind ik.
nobody05
Geplaatst: 25-06-11 16:22
zou je kunnen doe ja bij jou in de buurt zal vast wel iemand zitten die t voor een mooi prijsje doet dat komt vast goed
haha ja een kenis van me is fotograaf! dus dat komt mooi uit kan ze gelijk de foto's gebruiken voor haar portofolio(heb ook al een paar keer model gestaan )