Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zwaantje1985 schreef:Dan ben je wel egoistisch als het voor de sport niet functioneert hallo het is een dier geen product!! Blijkbaar denken mensen daar anders over ??
Yommie schreef:Tat,
mensen van manege tinte blijven toch volhouden dat het de braafste paard van stal was,en weven? nee joh Dat deed hij nooit....tja alleen als hij op ze eten moest wachten:P
Alleen die mensen moeten nu eens bij ons komen kijken ,en niet alleen mij gaan verwijten dat ik niet ben komen kijken op hun manege...
Dan moeten ze naar ons toe komen nu om gezellig bij hun ouwe makker te komen bekijken:P
pmarena schreef:Dat vind ik dus ook heel jammer , dat het kamp van de TS niet de mogelijkheid lijkt te willen zien dat Chantal / mensen van Tinte gewoon eerlijk vertellen wat ze hebben gezien.
pmarena schreef:Dat vind ik dus ook heel jammer , dat het kamp van de TS niet de mogelijkheid lijkt te willen zien dat Chantal / mensen van Tinte gewoon eerlijk vertellen wat ze hebben gezien.
En dat het dier gruwelijk veranderd is sinds de verkoop.
Want dat kan heel goed het geval zijn.
Ik vind het echt enorm flauw om maar te roepen dat het dier op Tinte ook al een monster MOET zijn geweest , terwijl er genoeg mensen reageren die vertellen dat het beestje daar echt niet zo belachelijk deed.
Ik denk ook niet dat je daarmee sympathie kweekt door het zo zwart-wit te zien
Maargoed aangezien ik uit een naburig dorp kom zal ik ook wel bij de Tinte-kliek horen zeker
pmarena schreef:En iedereen die gewoon verteld dat ze het dier nooit bijzonder raar hebben zien doen , liegt dan maar ?
Zo werkt het natuurlijk niet.
Het kan natuurlijk heel goed zijn dat bvb. een Chantal dat dier niet de hele dag in de gaten houdt en het alleen ziet op bepaalde momenten , waarop hij dus "normaal" doet.
Dan liegt ze er niks aan hoor als ze zegt dat zij het een fijn , braaf paard vindt.
Als eigenaar van een stalpaard op pension zie je nu eenmaal lang niet alles.
Daarom is het ook verstandig dat je als koper zelf een paar keer komt kijken / een paard op proef neemt
Het kan echt geen kwaad om het eens vanuit deze hoek te bekijken ipv. : "de verkoper heeft mij willens en wetens bedonderd".
geerke schreef:het is niet het weven wat het grootste probleem oplevert...het is zijn gedrag.
waarschijnlijk heeft dit paard gewoon lang nodig om aan een andere omgeving te wennen,en is er over 3 maanden niets meer aan de hand....ervan uit gaande dat TS gewoon ervaring heeft met paarden...