Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Vliegenmaskers zijn hier weer om, shet gekrauwelt naast Boon, maar die wil het nog steeds niet snappen. Als ik ze beiden tegelijk krauwel op een lekker plekje gaan allebei die neusjes meedoen, maar niet bij elkaar
Chasey schreef:goldenarrow, Ah dat is wel handig, een eigen vliegenmasker kleur.
Want ze hebben zelfs ook nog dezelfde vlechtjes!
JackieT, dat is wel creatief bedacht.
Het type prikpaaltje wat jij gebruikt moet ik ook maar eens aafschaffen.
Wij hebben van die witte, dikke. Maar Nick trekt die allemaal vakkundig vanaf de bovenkant de grond uit!
Olympia, wat naar van de muggen. Ik merk het hier gelukkig noet niet zo. (zal het dan toch schelen dat de mestkelders weg zijn?)
Maar afgelopen weekend, toen we nog een rondje gingen fietsen na het eten, moesten we ook niet stoppen. Dan werd je ook aangevallen door de muggen.
Kan me voorstellen dat een paard dat zo gek van wordt.
Gisteren zou ik eigenlijk een dagje Veluwe met Nick. Maar de rit ging niet door, en achteraf maar goed ook.
Gisteren morgen zag ik dat mijn liefste poekie, Chasey, het helemaal niet goed had.![]()
Chasey heeft vanaf kitten al een hart ruis en dat speelde de laatste tijd steeds vaker op. Ze is al meerdere keren door het oog van de naald gekropen.
Maar gisteren zag ik dat het niet meer ging. Ze was vanaf zondag al benauwd, dat had ze vaker, maar herstelde daar meestal van met extra rust.
Maar dit keer kwam ze er niet meer boven op en werd het steeds heftiger!
Heb Daan gebeld om de knoop door te hakken, want het beestje had het zichtbaar erg zwaar. Ze wist niet waar ze het zoeken moest. Kroop hijgend over de vloer van ellende.
De kinderen van school gehaald en we zijn met zijn allen naar de dierenarts gegaan.
Het hart was niets meer van te maken, zat geen ritme meer in. Chasey snakte naar adem.
Alleen een kalmeringsmiddel was al voldoende om haar te laten gaan... Geen pijn meer.
Maar o, wat mis ik haar! Mijn poesje!
Ze is 14 jaar geworden en was echt mijn lieveling.
Vorige week vroeg David me nog "Mamma, welk huisdier vindt jij het aller leukst"?
Daar hoefde ik helemaal niet over na te denken. "Chasey!" Een speciaal plekje in mijn hart. Mijn vriendinnetje die altijd bij me was.
Dag lieve Chasey.![]()
[ [url=m/eRS00q.jpg]Afbeelding[/url] ]
rover_ schreef:Handig DF! Helpt dat goed door het natuurlijke geslinger bij beweging?