Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lizy29 schreef:Marloes mooie kans toch juist. Kan airnt je het vertrouwen geven buiten te rijden
Fabster schreef:Ben je ooit gevallen dan?
Fabster schreef:Airbagvest aan? Helpt mij in ieder wel. Al is t alleen maar voor tussen mijn oren.
lizy29 schreef:Huppelen hier ook nog vrijgezelle vrouwen rond dan?
Ik zie dat het hier vandaan slechts 1164km is.
Airnt schreef:ik ga nògal een druk jaar tegemoed, maar ik vind het wel een heel leuk idee, dus als er een paar serieuze interessenten zijn dan kan ik eens kijken wat we kunnen regelen.
datum wordt nogal belangrijk.
zou natuurlijk wel leuk zijn als de danszaal al af zou zijn, dan kunnen we er nog een gala-dans-avondje aan vast hangen
naja, Tango argentino, dan, voor de rest kan ik niet dansen.
BernetteO schreef:Hallo allemaal,
Mag ik mij hier weer melden? Ik heb een tijd terug mee gelezen, maar door drukte het topic een beetje uit het oog verloren. Inmiddels zitten we weer in rustiger vaarwater, en kom ik graag weer wat actiever meepraten
Wat een prachtige plek heb je daar Airnt!
De afgelopen pagina's zag ik vooral nattigheid. Hier begint het nu wat op te drogen, er staat eigenlijk nog maar een grote plas op de paddock, verder is het redelijk droog.
Gefeliciteerd Nicole! En al snel de sleutel dus! Moet er veel gebeuren?
Nicole schreef:Nu begint het hele lijstje wat moet ik allemaal hebben kwa basis dingen voor paarden aan huisik heb altijd op een doe het zelf stal gestaan maar nu alles zo aanschaffen ga ik zeker dingen vergeten. Iemand een hand lijstje?