Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JustMePris schreef:Het liefste heb ik een kast rond/vanaf deze maten:
88x76x175
Het allerliefste van hout.
Een fijne indeling waar er zat ruimte is om mentuig op te hangen is fijn, of evt geen planken ect en dat we dit zelf kunnen indelen is ook prima.
Alle tips zijn welkom in ieder geval
LisaaSophie schreef:Ik ben al even door het topic gaan zoeken Maar ik kwam er niet uit . Kan iemand mij misschien vertellen hoe diep een kast minimaal moet zijn voor een dressuur zadel ?
dieseltje09 schreef:LisaaSophie schreef:Ik ben al even door het topic gaan zoeken Maar ik kwam er niet uit . Kan iemand mij misschien vertellen hoe diep een kast minimaal moet zijn voor een dressuur zadel ?
Zeker 60, maar echt om het lekker makkelijk met ruimte voor je hoofdstellen etc te houden én de kans op beschadiging minimaal te houden zou ik zelf altijd voor 70 gaan
Utixo schreef:Ik stop eind dit jaar met stal, en verhuis mijn paarden naar een hele fijne stal. De kastjes zijn echter heel klein, dus dat wordt huilen. Nu mogen er wat spulletjes op zolder daar, en mijn trailer staat daar. Echter gebruik ik die met regelmaat, en als ik daar wat in opsla wil ik het er dus makkelijk uit kunnen halen. Een concourskast zou ideaal zijn, maar onbetaalbaar. Heeft iemand van jullie een idee?