Kirrr schreef:Tinky, hoe hebben jullie zelf die verwarmde drinkenbak gemaakt dan? Is misschien wel handig tegen volgende winter.
Ik heb jammer genoeg de dekking niet gewonnen. Wel een fikse korting. Dus nu zal ik stilaan moeten beslissen of ik haar laat dekken ja of nee. Er zijn voor beide kanten + en -'s.
Wij zijn halverwege gestaakt maar alle spullen zijn in huis.Vrienden van ons hebben heb gemaakt en werkte fantastisch.Zelfs bij -20gc was het water niet bevroren.
Je hebt 2 speciekuipen nodig die in elkaar passen de 90L en de 60L
In de 90L kuip doe je piepschuim,die platen kun je vaak wel krijgen bij winkels als Leen Bakker.Meubels worden hier altijd mee verpakt.Ik had toen een zwik uit de container achter gehaald door
Verwarmingselement in de 90L bak en gaten erin zodat je de boel vast kunt zetten aan bv een paal.De 60L bak erin,dichtkitten en klaar.
Ja ik zag dat je niet de winnaar was..jammer maar korting is ook wel verleidelijk...ofnietdan 
Chaniek...ik zou even een rekening gaan presenteren aan de KPN wegens gederfde inkomen.Ik heb dat soort akkefietjes ook gehad met T-mobile en toemalig chello.
Laat je niet onder tafel l#llen en pik niks,alles in rekening brengen.
Mijn account was ooit eens opgezegt door een interne fout.Ik moest ook maar wachten totdat ze tijd hadden,kon wel 14 dagen duren.
Ik heb ze vriendelijk verzocht mijn account weer aan te maken voor het weekend,opheffen was tenslotte ook zo gebeurd.
Zei ga maar zeuren bij degene die dat heeft veroorzaakt,nou dat kon hij niet zien...Vertelde hem dat ik niet achterlijk was en dat alles terug te zien was.
Binnen 48 uur had in weer internet met een schadevergoeding á 1,5 maand gratis internet