Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
neetoch schreef:Ik kom afscheid nemen van het topic. Ik ga stoppen met de paarden aan huis, bruin kan het simpelweg niet meer trekken. Ik huur het namelijk en je zet geen paard alleen tenslotte en 2 paarden op mijn kosten gaat simpelweg niet meer door de stijgende prijzen met werkelijk waar alles.
Ik ga net over de grens van Groningen in Drenthe vlak bij Stadskanaal wonen in een seniorenwoning. En ik ben nog steeds druk op zoek naar een goede pensionplek voor mijn merrie, waar ze ook in de winter hele dagen buiten komt.
Dus mochten jullie bij toeval een goeie tip hebben daar in de directe omgeving, hou ik mij aanbevolen.
Verder wens ik jullie allemaal heel veel geluk en plezier toe met de paarden aan huis, ik heb het altijd met veel plezier gedaan iig.
DubbelFun schreef:Mijn baaltjes halen niet allemaal de 25 kilo, maar met € 4 per baaltje kom ik aardig in de buurt
rover_ schreef:Balen Karin, hopelijk slaat medicatie goed aan. Zou wel voorzichtig aan beginnen. Vaak geven ze advies hoog in te zetten qua dosering. Die ik ken doen het goed op de helft van de geadviseerde dosering (gebleken uit opnieuw bloed prikken) en voor de paarden/pony’s ook niet fijn om teveel te krijgen…