Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Ik heb even een vraag tussendoor voor degene die de Ecobuster gebruiken.
Hoe hebben jullie hem ingesteld? Ik heb hem nu op 24H en op 15 staan, zie een groen lampje knipperen(dat moet volgens de gebruiksaanwijzing ook), als ik hem instel sprayt hij ook keurig 1x.
Hebben jullie hem binnenshuis staan? Ik heb een kleine overkapping bij de deur en daar heb ik hem opgehangen, maar het lijkt wel of hij verder helemaal niet sprayt?
Edit: ben er even bij gaan zitten maar hij doet het hoor! Iets met geduld enzo
JudithO schreef:[***] schreef:Ik heb even een vraag tussendoor voor degene die de Ecobuster gebruiken.
Hoe hebben jullie hem ingesteld? Ik heb hem nu op 24H en op 15 staan, zie een groen lampje knipperen(dat moet volgens de gebruiksaanwijzing ook), als ik hem instel sprayt hij ook keurig 1x.
Hebben jullie hem binnenshuis staan? Ik heb een kleine overkapping bij de deur en daar heb ik hem opgehangen, maar het lijkt wel of hij verder helemaal niet sprayt?
Edit: ben er even bij gaan zitten maar hij doet het hoor! Iets met geduld enzo
Tip: als je op 'spray' drukt (bruine knopje?) kun je ook zien of hij sprayt. Kan alleen met klep open en niet met je snufferd ervoor blijven hangen (been there, done that). Als hij dan sprayt, doet hij het daarna op de ingestelde intervallen ook gewoon.