Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fabster schreef:O wat leuk, die uiltjes!
En die fietsspin heb ik afgeknipt, aan bet net geknoopt en dat het haakje inderdaad onderlangs de band. Als je paard hem dan in zijn oog kan krijgen, moet je met hem op de kermis gaan staan. Kun je geld mee verdienen!
DubbelDun schreef:Een elastieken spin met een haak bij paarden waar die aan trekken... ik moet er niet aan denken dat die losschiet en het beest in zijn oog schiet (of ergens anders).
kvulden schreef:Fabster schreef:O wat leuk, die uiltjes!
En die fietsspin heb ik afgeknipt, aan bet net geknoopt en dat het haakje inderdaad onderlangs de band. Als je paard hem dan in zijn oog kan krijgen, moet je met hem op de kermis gaan staan. Kun je geld mee verdienen!
Ik geloof dat ik je methode nu begrijp, maar hoe maak je hem dan los om het hooi erin te doen? Moet je dan de band op tillen? Of maak je de knoop los.
AbbyBlues schreef:Wij hebben afgelopen voorjaar een wei van 3000m2 laten ploegen, egaliseren en inzaaien voor 300,-
Was alleen niet zo glad als ik zelf had gewild dus, omdat het binnenkort vanwege de omstandigheden helaas toch opnieuw moet gebeuren, gaat het toch een tandje gladder.
kvulden schreef:[***] maak je die knoop dan los om het hooi erin te doen?
Prachtig veulentje.
[***] schreef:Iemand ervaring met het bemesten met rundermest? Wat zijn de kosten en hoeveel moet er op een hectare? Is er dan nog kunstmest nodig?
Wendy schreef:@[***]: vaste mest/stalmest of drijfmest? Ik heb met stalmest geen ervaring, maar het wordt wel aangeraden geloof ik.
meggiemeg schreef:Rundermest moet je injecteren als het uit de put komt, wij hebben dit voorjaar voor het eerst mest van rosékalveren gebruikt. Daar zijn richtlijnen voor hoeveel m3 er per m2 mag worden uitgereden. Een loonwerker zal je dat vast kunnen vertellen wat mag bij jullie in de regio.