Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en winterdekens hetzelfde maar dan natuurlijk andersom. Dan kan ik als het seizoen begint gewoon die bak(ken) pakken en hoef ik niet te zoeken
Alles wat dit seizoen niet gebruikt wordt, plus reserves, ligt thuis in bakken. Wat eventueel handig is om bij de hand te hebben ligt in de bak in de trailer en alleen de dekens die ik regelmatig nodig heb liggen opgerold in de kast. Zoals een zweetdeken en hals straks. Trailer staat op stal dus kan je makkelijk even heenlopen om iets te pakken (maar wel een ander terrein als waar de paarden staan dus daarom leg ik sommige dingen in de kast haha). Alles thuis laten werkte hier niet heel goed, dan bleef ik heen en weer rijden af en toe. Snoppie schreef:Hoii,
Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn met leuke praktische dingetjes voor in hun kast. Ik heb een caphouder/zweephouder/dekjesrek/spiegeltje/schoenplank/kapstok op de deur aan de buitenkant.
Ik vind het echt ontzettend leuk om mijn kast daarmee op te pimpenzijn er andere die dit ook doen? Zo ja wat voor handige dingetjes hebben jullie in je kast gemaakt/gekocht.