Voor de geïnteresseerden; de offerte van het opknappen van mijn paardenbak met gebruikte grasmatten en een nieuwe toplaag zou ongeveer 7000 euro moeten kosten. Dat is iets boven ons budget

Ik voer sinds een aantal maanden vitalbix en ben daar erg tevreden over. Mijn haflingerruin krijgt ongeveer 350gram per dag op aanraden van een van de mensen met vitalbix, daarnaast voer ik nog muesli, olie, luverne en vitamine e. Het fijne aan vitalbix vind ik dat zeker weet dat ie voldoende vitamientjes en mineralen binnen krijgt en ik kan hierdoor ook een deel van het krachtvoer vervangen.
Ik zou bij twijfel even per mail contact opnemen met vitalbix, zij hebben mij een hele uitgebreide mail teruggestuurd destijds met allerlei berekeningen.
(Normaal wordt gezegd dat je al het krachtvoer kunt vervangen met vitalbix, maar mijn pony loopt klasse 3 endurance en redt dat niet op alleen vitalbix. De vitamine e behoefte is bij lange afstanden verhoogd en dat zit dan niet voldoende id vitalbix). Het wordt hier overigens goed gegeten, maar wel door andere muesli heen

Wie liet ook al weer binnenkort de loonwerker komen om een weiland aan te pakken? Heb je daar inmiddels een offerte van binnen gekregen, ik ben erg benieuwd!
AbbyBlues wat een drama zeg met jullie huis. Dat is echt de ergste nachtmerrie als nieuwe woningbezitter. Ik wens jullie heel veel sterkte en succes de komende tijd, hopelijk komt er snel een constructieve oplossing.