Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tijn8 schreef:En? hoe bevallen de Duitse korrels?
Ayasha schreef:Ik geloof dat ik tegen de andere kant van Nederland grens... Wij zitten tegen stein/maastricht aan.
Ayasha schreef:Ik geloof dat ik tegen de andere kant van Nederland grens... Wij zitten tegen stein/maastricht aan.
. Ik heb laatst een paar zakken strokorrels bij de Aveve in Beek gekocht.
b485 schreef:Ayasha schreef:Ik geloof dat ik tegen de andere kant van Nederland grens... Wij zitten tegen stein/maastricht aan.
Hey,
Dan zit je niet zo super ver van mij weg. Ik Heb ooit enkele zakken strokorrels afgehaald in Tessenderlo. En daarna een pallet thuis laten leveren.
Momenteel gebruik ik houtkorrels. Mijn pony's aten de strokorrels op. De houtkorrels worden ook aan huis geleverd. Eventueel kan je om uit te testen wel enkele zakken van mij overnemen. Pb maar voor meer info.

Maar is wel iets om in overweging te nemen voor mijn ruin die voor op ijzers staat.
), maar vond het niet prettig en de paarden ook niet. Werd snel een harde vaste plaat, ondanks elke dag los maken, elke dag uitmesten en 's avonds nog eens mest eruit scheppen en elke dag natte plekken eruit (ook uitgeprobeerd om maar een keer in de week of twee keer in de week de plekken eruit te scheppen). Paarden graven ook in de stal met de korrels.