Het paarden aan huis topic deel 10

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:13

Dat klinkt pittig! :(:)

Wij hebben echt zoveel mazzel met de meiden op stal. Die wil iedereen wel hebben. Hartstikke lief, netjes, brave paarden, top in de communicatie en heel serieus bezig met welzijn. Helemaal top. En dan vond ik vandaag ook nog superlieve cadeaupakketten onder het kerstboompje in de zadelkamer. <3 Zelfs met een oppas-voucher erbij voor als ik een momentje voor mezelf wilde of even lekker met paard bezig wilde zijn. Hou op met me, ik ga nog huilen. :P

Nickeltje

Re: Het paarden aan huis topic deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:09

Wauw, dat klinkt ideaal!!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:42

Lynn_Nikita schreef:
en ik ben wel weer standby voor mocht er iets geks zijn, ga maar lekker genieten @Joyce

Helaas heb ik geen vrij , alleen de feestdagen zelf maar ertussenin niet. Ik ben wel al een week op de paarden en honden van een andere vriendin aan letten. op zich niet erg maar mijn eigen paarden en werk zitten is het wel druk.
In de avond nog even op en neer gaan om paarden hooi te geven en honden te laten plassen is voor mij het meest vervelendst. Ik ga altijd op tijd naar bed ( 2100 uur al) en mijn eigen paarden hebben dan genoeg en voor de honden gooi in de deur open en nu moet ik wakkeer blijven en op en neer rijden.

Wel super lief dat je haar dieren wil doen ondanks je werk en de korte dagen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:47

Lorette, wat fijn zulke meiden op stal te hebben

Sjolvir, ik doe het graag voor hun. Zo kunnen hun kekker een weekje weg en ik weet dat hun ook voor mij klaarstaan.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:51

Mooi cadeau Lorette, fijn dat je zulke fijne meiden op stal hebt.

LN fijn dat er zo een groepje us die voor elkaar klaar staat.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:17

Wat heerlijk Lorette. Dat zal een fijn gevoel geven.

Paar nachten weg waren heerlijk relaxed.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De buurman had goed gevoerd. Ik had hele ruime porties voer klaargemaakt. Onder andere een net dat los voor de stal uitgestort mocht worden.

Ice vond het wel een lekker buitenbed. Na gebruik van het bed willen de dames nog geen spriet hooi er meer van eten. Ice stinkt blijkbaar :=

Afbeelding

Thuis gekomen werd ik door de beesten zo blij onthaald. Diekke wou eindeloos knuffelen. De katten vochten letterlijk om aandacht. Vooral onze buitenkat was door het dolle heen. Die bleef maar om me heen rennen en ik kreeg een overheerlijke muis cadeau :D
Heerlijk die dieren.