Uilen kwam ik bijna elke nacht 2 - 3 tegen als ik naar huis fietste, nu zelden meer, maar blijf ook binnen de dorpskern waar het ook in de latere uurtjes nog best levendig is ivt waar ik eerst woonde.
Regen hoeft hier ook nog niet hoor!
Ik heb afgelopen jaar de basic opleiding gedaan qua theoriegedeelte binnen mijn werk. Nu mag ik het eerste jaar verdieping ook doen. Fastservice is het vakgebied, dus McDonald's, BurgerKing, KFC, Domino's, snackbars, maar ook klasgenoten van partyorganisatie en Bakkerij Bart, om maar met wat namen te strooien.
Hihi [***], zo ben ik dus ook een beetje. Er zijn zoveel Tinkers (bijna allemaal) goed groot geworden zonder brok, met minder mooie weide's dan wij hebben. En andersom heeft een bekende, die altijd enorm goed op voer let, een Tinker die po 3-jarige leeftijd een 3'tje had op spat. Je weet het toch niet. Kans dat mijn twenter vanbinnen al verkloot is, is helaas behoorlijk aanwezig. Dus zolangs ze goed blijft lopen fingers crossed. Ze gaat als ze volgroeid is of kreupel wordt sowieso op de foto.
Thuis afleveren in frankrijk?