Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Caily schreef:Yontheke, lastig, zo'n pensionstal. Bepalen zij wanneer het dier eruit komt of is het meer doe het zelf? In dat geval kan je misschien met stalgenootjes wisseldiensten afspreken? Lijkt me dat de meeste eigenaren hun paard graag veel buiten zien? Die briketten ken ik niet (wel iets met brixx, is dat hetzelfde?), maar is seniores priores ook niet een idee?
Haha karev, handig, en als nieuws?
Heel lastig AB, zulke paarden. Moet zeggen dat ik dat versterken altijd wel zie bij merries, bij ruinen een stuk minder. Ik pak als ik mn dag niet heb ook altijd Bo, Kyra kan ik dan beter uit de buurt blijven, die is daar zoooo gevoelig voor. Lola is ook een merrie maar die boeit het dan ook weer niks, maar die is zo zelfverzekerd en vrolijk, moet nog zo weinig doen vanwege haar leeftijd, dat kan nog wel eens veranderen naar mate ze ouder wordt.
Automatische drinkbakken heb ik nog nooit uit hoeven kiezen, dus ook nooit over nagedacht. Een vlotter lijkt mij hygenischer.
Beterschap Sure_Lee
3 dekkingen gewonnen?! Is dat niet wat overdreven?![]()
[***], wil je dat aanpassen op jouw smartphone dan? Ik weet wel hoe het moet. Maar ik wil juist dat gedram of gezeur van je hebt het gelezen waarom reageer je niet? Ik leef niet voor mn telefoon, het is enkel een handig hulpmiddel.
hypos, een kreupel paard hoeft lang niet altijd op boxrust, of DA heeft dat gezegd? Als ik het zo hoor lekker in dr eentje op een hongerweitje (wel wat te knabbelen natuurlijk, en dan beweegt ze naar behoefte) en voet in de biotex. Sorry als ik me nu teveel bemoei
Luxe kristelhans!
Dat ziet er netjes uit [***]!
Hier maar eens naar buiten, paarden doen en daarna stuk wandelen met de jongste en mn nieuwe halster.
Iemand hier nog de paarden op ijzers? Ik twijfel wat te doen, ivm de modder maar vooral mocht er nog weer gladheid komen. Eventueel kan ik ook uitkijken naar duplo's maar die moeten waarschijnlijk besteld worden dus duurt dan weer even.