Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
horsii schreef:Een van jullie die trouwens nog een goede paarde tandarts weet regio land van Cuijk/ noord Limburg.
Wij zitten tussen Boxmeer en Venray
horsii schreef:Een van jullie die trouwens nog een goede paarde tandarts weet regio land van Cuijk/ noord Limburg.
Wij zitten tussen Boxmeer en Venray
die laatste heb ik een haat liefde verhouding mee dus die komen er bij mij niet in
Robijntjah schreef:Marcel Jacobs

boemel schreef:Yessss Mouse is zojuist genezen verklaard![]()
De dierenarts heeft nog wat fotootjes geschoten om aan de collega's te laten zien![]()
Wel gaaf zo'n salamander Marjan. Volgens mij best zeldzaam. Hoe is hij binnen gekomen?
Fijn dat er geen zand in zit Horsii. Nu maar hopen dat de klachten wegblijven.
ik wil je niet bang maken maar mijn ijslandse merrie had ook zo'n vage kolieken elke keer. Nooit echt ernstig en ze geraakte er steeds zelf door. Tot ze echt één hele hevige had, dus hop naar de kliniek. Daar bleek dat haar dikke darm verlamd was (neurologisch probleem)
omdat de rest van haar darmstelstel nog prima werkte, was ze tot het einde toe super fris en "ok". Maar de verstopping had zich al opgestapeld tot drie meter lang in haar darmen! Ze is ingeslapen op de operatietafel..