Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er wel blij mee. De kleine bijt zeker weten als vreemden zijn terrein op komen als wij er niet zijn. Toch een prettig idee.
geen sneeuw meer.
je kan zwemmen hier. Uitmesten is niet doen.
Ik vind het toch fijn dat er niemand binnen kan komen zonder dat ik wakker word. De paarden zitten wat verder van het huis af, daar wil ik nog een flink hek. 
zoefie schreef:Vandaag ben ik wel al goed bezig geweest. Ozzy gereden en dirk gelongeerd uniek....al zit ik qua rijden wel een beetje op een dood punt. Ik draai mijn rondjes maar mis een beetje de uitdaging....misschien toch maar weer eens op zoek naar een lesgeefmens. Maar dat is nog best lastig, van de 10 mensrn heb ik er maar met 1 een klik. Dus dat wordt weer van alles uitproberen....of iemand moet hier nog lesgeefmensentips hebben? (Ik woon vlak bij sittard-echt)
zoefie schreef:Arme Fabstergeen sneeuw meer.
)
. En sneeuw is meestal maar een paar dagen goed om mee te spelen. Darna wordt t ijzig of pap. Dus het is prima zo. Had wel willen rijden, maar vrijdag ofzo maar weer. Morgen hooi halen.
neehee gewoon een zonnetje en 20+ graden
_ENGEL_ schreef:He wat naar chasey! Gelukkig heb je oscar.
Hier staat heel de wei onder water. Ben zo blij met de verharding.
Gisteravond een staprondje buiten kunnen maken met Mojo op sommige plekken nog best glad. Toch blij dat ik geweest was. Vandaag had ik alle tijd voor de pony's heeft mijn zoontje de buikgriep. Man, man wat baal ik dan dat het spul 1,5 km verderop staat. Aangezien ik vandaag vrij was gisteravond gevoerd voldoende tor vanmorgen. Moest ik me zoontje meenemen terwijl die ziek was om te voeren. Hij had ook naar me schoonmoeder gekund maar dat was eigenlijk langer rijden. Gelukkig was ik zo wijs een emmer mee te nemen in de auto.....
Afijn met 15 minuten weer thuis en hij kon in de auto blijven, maar is wel echt naar.....
Hopelijk heb ik zaterdag meer geluk wat betreft rijden, zo jammer
(zoek een groepje bomen op en verzin daar wat figuren bij die je uiteindelijk in galop kunt rijden, worden paarden vaak ook lekker los en soms wel wat te voorwaarts van)
Aaaaaaah bah! Hier regent het alweer de hele middag...... Ik word er nu echt een beetje depressief van
. Mijn bak is echt goed gedraineerd, maar deze hoeveelheden water vanaf augustus worden nu iets te gortig. Vanmiddag was hij na alle regen en sneeuw weer keurig netjes droog, ikke blij
, maar nu is het gewoon weer zeiknat. Hij droogt wel weer snel op, maar ga nu twijfelen of ik ze niet 's nachts in een box moet zetten. En dat was nu juist wat ik deze winter niet wilde! In de schuilstal is het uiteraard keurig droog, maar ik baal gewoon ontzettend
.