Ik wil zo graag een update posten, maar heb gewoon te weinig uren in een dag.
Afgelopen maandag kregen we de sleutel. Die middag een stukje wei afgezet en 2 stalletjes in orde gemaakt.
De volgende ochtend om 8 uur zou mijn nieuwe paard aankomen vanuit Spanje, maar midden in de nacht gong de telefoon dat ze er over 10 minuten waren.
Ik totaal in paniek, want die nacht was de laatste nacht dat ik nog in het andere huis sliep, 20 minuten rijden er vandaan.
Snel naar stal geraced, maar uiteindelijk waa de chauffeur verkeerd gereden (dat heeft bijna iedereen hier dus ik snap het wel) en was ik mooi op tijd om mijn nieuwe paard in ontvangst te nemen.
Hele bijzondere ervaring, zo midden in de nacht helemaal alleen in het nieuwe huis.
Nieuwe paard is super braaf, ze stond alleen want mn andere paard gingen we de volgende ochtend pas halen. Nu stond ze dus iets langer alleen dan gepland, maar ze was totaal niet onrustig. Ze stond vooral lekker te eten. Ze was moe en veel afgevallen van de reis. Het was wel best zo.
Onze wei is wel echt een ramp. De helft is alléén maar onkruid. Daar moet ik snel iets op gaan bedenken!
Foto's volgen later