noordje schreef:Dat is inderdaad best lastig Karin. Misschien via de site die turtelito noemde iemand te vinden?
Of oproepje via FB? Of hier via bokt? Wellicht woont er iemand in de buurt die de dieren wil voeren.
Blijft inderdaad lastig....
Oproepje via FB/bokt gaat mijn laatste optie zijn. Mijn man houdt niet van onbekenden in ons huis, dan doet hij het liever via een officiële website denk ik.
turtlelito schreef:Kijk maar even Karin. Ik woon op zich redelijk in de buurt, maar heb even gekeken en heen-en-weer kost me toch een uurtje qua reistijd. Twee keer op een dag red ik dat niet. Maar mocht over een tijdje nog niks gevonden hebben, laat het me dan even weten, dan kan ik misschien wel wat betekenen.
Lief van je! Ik zal hem onthouden voor het uiterste geval.
rayoow schreef:Ik praat niet veel mee,
Maar karin, kijk eens in het pawshake topic!
Of op de app
Ga ik een kijkje nemen, dankje.
marije1109 schreef:Even in het eper paarden4daagse topic een oproep plaatsen?
Daar zitten iig aantal vrienden van mij in/rond epe bij.
Ik ben in het weekend wel in epe (seizoensplek), doordeweeks meestal niet.
Epe is ruim 2 uur rijden van mijn huis dus dat schiet weinig op denk ik

superpony schreef:Karin, ik zou toch binnen je vrienden groep vragen voor in huis. Ik heb het ook voor mensen gedaan en dat was ruim 100km van mijn huis vandaan, maar zat er 8 dagen, dus dan merk je niks met afstand.
Wel moesten wij het thuis met honden, katten en paarden goed regelen, maar is samen goed gelukt.
Die mensen zitten dan met de afstand naar hun werk.
Mijn zusje krijgt helaas geen vrij van werk.
Ik heb nu een vriendin gevraagd ,die gaat kijken of ze iets kan regelen met dr werk, maar ze vreest ook dat het niet gaat lukken.
Het is een vrij lastige periode natuurlijk.
Ik heb een lui off dagje. Moet alles op stal nog doen maar kom niet van de bank af

Als ik het iig maar voor 18.00 gedaan heb, dan gaan mn man en ik saampjes uit eten. Even wat quality time zonder de kids