Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Belker schreef:Dat is lastig idd Joyce.
Mijn merrie geniet van elke dag haar privedelen schoonmaken. Doe ik het niet dan gaat ze schuren. Dus wij hebben dagelijks ons prive momentje met natte washandschoen en crempje……. En ik vond vroeger een vriend die dit deed bij zijn paard gek……….. Boontje komt om zijn loontje.
Belker schreef:Joyce, Masterson heeft 2 punten bij de staart die je misschien kunnen helpen.
https://youtu.be/9cWpBL9ebmU?feature=shared
kiko schreef:Dat scheelt altijd een hoop ja. Heb net Mick boots gekocht bij de Hypostore met korting dus voorlopig niks nodig.
Gister weer de kerstbellen uit de kast gehaald en op het ruig gedaan. De kar is al versierd en gister even een proefritje gemaakt. Je zag mensen echt genieten en kreeg vaak aaah wat leuk en alvast een fijne kerst!
Volgende week doe ik een echte kerstrit. Dan krijgt ze van die kerst beschermers aan dekentje op en rendieroren en zelf een mantel en kerstmuts op.

echt heerlijk! Afgelopen week ook fijn kunnen rijden. Zaterdag een WE-clinic gehad die heel goed ging, en meteen ingeschreven voor een clinic veedrijven.

Dais_ schreef:Nickeltje, dat heb ik ook!
Maar, ze zijn wel echt waterdicht weet ik nu want ik heb net 2 uur in mestwater gestaan en mijn sokken zijn nog droog.
Er was een stopje losgeschoten van een waterbak. De 2 grootste stallen stonden helemaal blank, dus net 2 uur bezig geweest om leeg te halen. Vermoedelijk zo'n 12 kuub weggelopen.
Echt, hadden we net de ene lekkage opgelost, zijn we alsnog zoveel water kwijt
En arme Dulce de hele nacht niet kunnen slapen. De straal met water spoot letterlijk door haar stal heen.