Hier ook alles via de camera's te volgen. Idd regelmatig handig geweest om te zien wat er gebeurd was.
KletsKoekje
Geplaatst: Gisteren, 17:50
Wat een popje in die grote stal zo Kiko. Snoezig.
Hier ook veel cameras; 9 totaal. Inloopstal, paddock(en 2 weides) weiland), rijbak (en voorste wei) achtertuin (en twee weides) voorkant huis, oprit, achterkant huis en kapschuur. BigBrother is watching you
Boemel ik heb een mail gestuurd of ik ergens mee kan op lesroute, ben benieuwd. Hopenlijk kan jouw les doorgaan volgende week.
Hier drie stallen met elk een camera. En dan nog drie (PTZ); voor de wei/bak, het pleintje en op de paddock. Nemen allemaal op en dat is soms super fijn gebleken.
En ik heb er nog een flink aantal bij de konijnen en de kippen... Ook nog een videodeurbel en er ligt nog een camera klaar voor installatie voor de oprit, sinds er in de buurt een paar keer is ingebroken.
Dais dat is echt een verschil ja. Cover is al 1,64m met zijn bijna 21 maanden.. dus die gaat de 1,70 wel voorbij als dat zo doorgaat met groeien. Moeders is maar 1,61m Als ik Cover zo zie liggen zou je bijna denken dat zijn stal groter moet als hij nog groter wordt
boemel
Geplaatst: Gisteren, 18:43
Ik had eerder ook een camera op de automatische voerbak voor de kat in de schuur. Wilde begrijpen waarom ze magerder werd en het voer steeds op was.
De daders bleken 2 ratten, die de timer van de automaat precies kende en een paar seconden voor het voer in de bak viel, klaar zaten om alles op te eten. Arme kat!
Sjolvir
Geplaatst: Gisteren, 20:16
@Dais, ljikt zo een enorme stal met zo'n ukkie erin .
Heb 3 camera's in de paddock, hier ook solar, nu te weinig zon, dus gooi er om en om 1 binnen op de lading, heb je voorzien van gekleurd stukje ducttape, zo weet ik welke welke is. Kan bjina alles zien 1 hoekje niet want dan zou camera nooit zon krjigen, maar daar staan ze zelden, dat is meer doorloop. Heerljik om gewoon even te kunnen checken hoe ze er bji staan/liggen.
@Boemel, dat is wel heel sneu voor je kat, of hij moet die ratten gewoon opeten