Hij staat pal naast de track. Wel met een schutting er tussen, maar de takken hangen ruim over. Dat wordt goed opruimen in voor- en najaar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Zou het helpen als ik dat stuk track frees als het kaal gegraasd is? Dan is het makkelijker te zien. Zand hebben we niet op de track, omdat we op zandgrond zitten en dat een hoger stuk is. De wei is natuurlijk lastig. Windbreekgaas is wel een goeie inderdaad. Wel balen, want dit stuk moest mijn wintertrack worden omdat het hoger ligt
Maflinger_S schreef:En een (tijdelijke) bocht in je track?
Robijntjah schreef:Dat gaat over haha. Had ik ook in het begin maar wij hebben er zoveel staan nog (een jong bosje esdoorns) dat alles ineens weghalen niet gaat.
Maar ze blijven er dus al 3 jaar vanaf dus het zal wel goed zijn
Daihyo schreef:En dan wel los, dus niet aangelopen?
Ik zou ook nog het pad van de track breder kunnen maken. Plan was om daar een 4 meter pad te maken, maar 6 meter zou bijvoorbeeld ook nog kunnen. Dan is in de toekomst zand er op ook nog niet eens een gek idee. Maar aan de andere kant, als dat een chillplek wordt, dan denk ik dat ze eerder gaan snoepen van blad en spul dat er op de grond valt dan wanneer het een doorlooppad wordt waar ze eigenlijk niets hebben om stil te staan. En dan is 4 meter wel gewoon weer handiger.
Aaargh. Ik vind het zo lastig
Klote boom. Ik denk dat ik maar eens ga vragen of hij niet weg kan. Dat is de makkelijkste oplossing