Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:Fabster schreef:Maar jij zat toch met dat graszaad? Dat is er hier al uit gevallen. Alleen nog stengel.
Maar de stengel is te grof, dat kunnen haar maag/darmen niet meer aan (haar kiezen zullen ook niet al te veel meer voorstellen vermoed ik)
DubbelDun schreef:Lang gras met een korf lijkt me helemaal een gedoe voor een paard
@kvulden: veulenbrok zonder/laag in suiker is er volgens mij niet. Miscchien 'gewone' suikerarme brok geven en dan Vit-A bijvoeren.
kvulden schreef:Wie heeft er een kat te leen. Wordt gek van alle muizen in mijn huis. Grrrrr
Wie weet een goed alternatief voor veulenbrok. Suikerarm.
-Namiro- schreef:Jeutje wat is het al belachelijk warm!!
Wilde eigenlijk al vroeg met Graulann aan de slag maar de buren hebben een feestje gehad.. Ik verwacht nogal wat spektakel van meneer en mijn bak ligt naast het huis van de buren aan de kant van hun slaapkamer..![]()
Ik wil mijn buren wel te vriend houden eigenlijk..
Fabster schreef:[***], je kan Profender druppelen bij je kat. Blijft hij 6 wkn wormvrij. Gaat net als de vlooiendruppels. Die van mij is ook een goeie jager en kotste op een gegeven moment zelfs spoelwormen!Met die Profender nooit meer last gehad.
Het is hier nu al bloedheet. Vreselijk. Zooi dazen ook. Voor ze maar onder het afdak, denk ik.